Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cerb
Stwórca
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława Płeć:
|
Wysłany: Czw 19:50, 22 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Bede trzymal kciuki, chyba pierwszy taki tuning na naszym forum. Ciekawe czy jak Mariusz to zobaczy to zacznie cos dlubac przy swoim;)
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Sob 13:21, 24 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Mariusz pewnie będzie zakładał supercharger cos takiego
[link widoczny dla zalogowanych]
a ja lece dalej z tematem
[link widoczny dla zalogowanych]
kilka szybkich ruchów
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
nie wybaczę ekipie kawasaki jak mogli zjebać takie coś
[link widoczny dla zalogowanych]
okazuje się, żeby wymienić łańcuszek rozrządu trzeba rozpołowić karter
ale,po dokładnym sprawdzeniu , na wszystkie możliwe sposoby, stary łańcuszek nie jest praktycznie z zużyty ,
śmiem twierdzić że prędzej silnik padnie jak on.
i wałeczki po wierceniu otworu
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
nie obeszło sie bez kłopotów , uratowany dzięki kjezz-owi
|
|
Powrót do góry |
|
 |
borocds
Znajomy
Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 252
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zagłębie !!
|
Wysłany: Sob 14:07, 24 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Powodzenia !! jezeli bedziesz cos potrzebowal z Inter Carsu lub Inter Motors PISZ!!!! z chęcią się przyczynię do Twoich modyfikacji
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kjezz
Z-zlot friend
Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaworzno Płeć:
|
Wysłany: Nie 5:25, 25 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Do tego "supercharger" powinny być skrzydła w komplecie .
Krzychu sam wyciągałeś "piecyk" czy miałeś pomoc .
|
|
Powrót do góry |
|
 |
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Nie 5:32, 25 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
sam, nie jest aż tak ciężki
|
|
Powrót do góry |
|
 |
wiz
Znajomy
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Nie 11:32, 25 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Serio nie da sie nowego lancuszka przeciagnac podpinajac go pod stary i potem zakuwajac? Szczerze watpie zeby w serwisach rozpolawiali silnik za kazdym razem gdy wpada klient na wymiane.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6235
Przeczytał: 93 tematy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Nie 14:11, 25 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
wiz napisał: | Serio nie da sie nowego lancuszka przeciagnac podpinajac go pod stary i potem zakuwajac? Szczerze watpie zeby w serwisach rozpolawiali silnik za kazdym razem gdy wpada klient na wymiane. |
Też się nad tym zastanawiałem
Szczerze mówiąc to masz rację,tylko wg producenta nie zalecana jest taka procedura,a co do serwisów to pewnie temat na osobny topik.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
wiz
Znajomy
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Nie 14:34, 25 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
No tak. Serwisowki to bez watpienia najlepsze ksiazki do ogarniania motocykla i 99% rzeczy w nich zawartych jest godne nasladowania, ale akurat procedury wymiany lancuszkow sa chyba pisane troche na wyrost (do XJ600 tez sugeruja rozpolawianie silnika. Nie wiem jak inne bo sie nie zaglebialem. Pewnie tez) Do tej pory kupowalem kilka lancuszkow (DID) do roznych motocykli i jeszcze nie trafilem na zakuty, wiec tak czy siak zakuwac go trzeba. Ide tez o zaklad, ze w serwisach nikt nie bedzie spedzal kilku godzin nad wymiana jesli moze to zrobic w jedna czy dwie a lancuszek spokojnie pociagnie zalecany limit kilometrow do nastepnej wymiany. Z punktu widzenia klienta tez chyba nie ma co sie trzymac serwisowki bo nie dosc, ze taka wymiana drozsza ze wzgledu na robocizne to przy rozpolowieniu silnika od razu do wymiany idzie kilka uszczelek, ktore na drzewach nie rosna
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6235
Przeczytał: 93 tematy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Nie 14:40, 25 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Z tego co pamiętam,to przy zamówieniu łańcuszka rozrządu jest możliwość wyboru:
-zakuty
-do zakucia
więc zawsze wybór należy do kupującego.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Nie 16:06, 25 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
no dokładnie
ja mam fabrycznie zakuty , mój po dokładnym obejrzeniu i pomiarach nie wykazuje większego zużycia.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
tecmax
Moderator
Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 1020
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Sochaczew Płeć:
|
Wysłany: Pon 9:31, 26 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Krzychu POWODZENIA:)
|
|
Powrót do góry |
|
 |
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Śro 20:26, 28 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
do zmiany spreżyn zaworowych potrzebowałem kilku narzędzi , narzedzia "made in home "
[link widoczny dla zalogowanych]
operacja wymiany sprężyn przebiegła sprawnie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dawid31
Gość
|
Wysłany: Śro 20:31, 28 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
ja pier... avator co Ty zażywasz? Dawaj namiar, ja też tak chce konstruować Powodzenia i dawaj dalsze relacje....
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kjezz
Z-zlot friend
Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaworzno Płeć:
|
Wysłany: Śro 20:50, 28 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Avator -Nie ma jak "domowe kowalstwo artystyczne " zimową porą Trzymam kciuki
|
|
Powrót do góry |
|
 |
rychu
Zetofil
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 1463
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubliniec Płeć:
|
Wysłany: Czw 12:47, 29 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
K...a nawet już moich telefonów nie odbiera
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|