Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Śro 23:35, 21 Lis 2012 Temat postu: Z1000 R |
|
|
Witam, z racji niezbyt dużo wolnego czasu, postanowiłem pozmieniać trochę w moim Zecie, a mianowicie małe modyfikacje , wszystko będzie uzależnione od zasobu pokładów portfelowych -- sponsorzy , darczyńcy mile widziani
pierwszą modyfikacje jaką przeprowadziłem na początku tego sezonu to
AirBoxmod, operacja dość prosta polegająca na wycięciu częsci pokrywy airboxa,
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
nie wiem jakie to ma znaczenie ale zet w ori to się "dusił" , wiem inżyniery siedziały nad tym ,ale ...po tym zabiegu moto pod bakiem zrobił się delikatnie głośniejszy,wzrosła odczuwalnie v-max , dodam że wydech seria więc coś na plus, moim zdaniem i po doświadczeniu jedna z lepszych modywikacji, właściciele nowszych zetów (przynajmniej 750 )mają jeszcze węższe gardło.
teraz czas na zmiane auspuffa
kolanka wydechowe dedykowane do ninja zx9r 01r , 4in1 , pasują bez problemów, jedynie trzeba dorobić rurę dolotową, wydech ...czekam na sponsora ,
[link widoczny dla zalogowanych]
obok wałki rozrządu od 9R.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
jak bedzie reszta to poinformuję
dalej kolejną z istotnych rzeczy to zamiana wałków rozrzadu, wałki od 9R rocznik 2001,różnią się od tych z 98-99r,nie mają czujnika ale to nie jest jakis problem. mają minimalnie większy wznios i większe czasy otwarcia , teoretycznie powinno to dać około kilka HP więcej ,
dołączam moje pomiary wałków od zeta i 9R, na wykresie widać jak to się ma do pracy całego ustrojstwa
i tak
Z1000
wałek ssący
BTDC 38'
ABDC 66'
czas całkowitego zamkniecia zaworu to 284'
czyli tak 38' + 66' + 180' daje 284'
wydechowy
BBDC 57'
ATDC 31'
czyli 57' + 31' + 180' daje 268'
a ZX9R
wałek ssący
BTDC 45'
ABDC 75'
czas zamknięcia 300'
wydechowy
BBDC 66'
ABDC 46'
czas zamknięcia 292'
różnice wałków odnośnie czasów przedstawia schemat, widać również wzniosy krzywek, oczywiście wszystko zgodnie z serwisówką.
[link widoczny dla zalogowanych]
wraz z wałkami wymieniam sprężyny zaworowe....c.d.n
p.s. zachęcam wszystkich do dopingowania
podziękowania dla :
grzesiekkry.. może mnie będzie sponsorował ??
gunter...wiadomo
[link widoczny dla zalogowanych]
wymienie wraz z wałkami od 9R.
waski11 liczę na twoją pomoc i wiedze
kjezz ..za dostarczenie materiałów naukowych i poglądowych
Anuh za dokumentację fotograficzną
mihoo i arturoza
Ostatnio zmieniony przez avator dnia Wto 6:53, 11 Lis 2014, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Anuh-Z1000
Aktywny
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Czw 1:17, 22 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
powodzenia... i zeby nie wybuchlo
|
|
Powrót do góry |
|
 |
GRUBY
Z-zlot friend
Dołączył: 21 Lip 2011
Posty: 1369
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: W-WA Płeć:
|
Wysłany: Czw 7:52, 22 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Krzychu.. 3mam kciuki.. daj znac kiedy puścić.. a jak sie uda to może w moim cos podłubiemy.. pZdr
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kafarman
Aktywny
Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 453
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Paryż-Pabianice
|
Wysłany: Czw 10:51, 22 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
według mnie to od wydłubania katalizatora i zmiany wydechu powinieneś zacząć ale rozumiem brak gotówki.
czemu temat jest podwieszony?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Czw 11:24, 22 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Kafarman napisał: | według mnie to od wydłubania katalizatora i zmiany wydechu powinieneś zacząć ale rozumiem brak gotówki.
czemu temat jest podwieszony? |
bo chce coś zrobic od dupy strony
na brak gotówki nie narzekam
powieszony dlatego że mam takie możliwości,wyczuwam w Tobie ...hmm
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kafarman
Aktywny
Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 453
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Paryż-Pabianice
|
Wysłany: Czw 12:45, 22 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
avator napisał: | jedynie trzeba dorobić rurę dolotową, wydech ...czekam na sponsora , |
stąd wniosek, że chwilowo brak Ci gotówki ale jeśli jest inaczej to nie wiem na co czekasz
a no tak
avator napisał: | bo chce coś zrobic od dupy strony Smile |
jeśli chodzi o moderowanie to wydawało mi się, że jest to funkcja która ma poprawić utrzymanie porządku na forum a nie do podklejania swoich tematów ale co kraj to obyczaj.
avator napisał: | wyczuwam w Tobie ...hmm |
tak ?
Ja wielkich modów nie robiłem ale od tego co Ci "poradziłem/napisałem" sam zacząłem i różnica jest ogromna.
Wałki itp. też owszem ale normalnie robi się to później więc lekko mnie zdziwiło.
Zakładając taki temat musisz liczyć się z jakąś poradą bądź konstruktywną krytyką no chyba, że robimy jak na jakiejś nk czy fotka i dajemy same słodko-pierdzące piątki i liżemy sie po jajkach.
Kończąc, powodzenia w dalszych modach i jak pisał Anuh-Z1000 co by nie wybuchło.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6235
Przeczytał: 93 tematy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Czw 17:43, 22 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Powodzenia Krzysiu w modzeniu....,tutaj akurat w całym tego słowa znaczeniu
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Grzesiekkry
Gość
|
Wysłany: Czw 17:56, 22 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Wesoło tu się robi
Krzychu, na co Ci to wszystko, przecież jak to nie odpali to w psychiatryku wylądujesz
A co do gotówki: nie sztuką jest tuningować moto z katalogu, wiele mamy ociekających kasą motków przypominających cyganów obwieszonych złotem, wszyscy wiemy ile co kosztuje.
Gołodupce natomiast idą pod prąd i rzeźbią, na wyczucie, na żywioł. Skala tych przeróbek miażdży imho każdy katalog, inżynierowie z Kawy jakby zobaczyli te wynalazki to wyjebało by ich w kosmos. System modyfikacji jest co prawda kowalsko-intuicyjny ale przynosi wiele radości ich twórcom i zazdrość kolegów.
Krzysiu nie dawaj się prowokować Kafarmanowi, to niezłe zioło
Koniec lizania po jajcach (Krzycha ).
|
|
Powrót do góry |
|
 |
waski-11
Stary wyga
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Czw 18:09, 22 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
ma być hardkorowo
widzę z pierwszego zdjęcia airbox ja wyciąłem go do kształtu zewnętrznego można tym samym maxymalnie zwiększyć objętość puchy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Czw 18:44, 22 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Grześ spoko , jak się zjebie to kupie coś innego
właśnie rozebrałem głowice od 9R.
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
 |
wania123
Stary wyga
Dołączył: 18 Maj 2011
Posty: 509
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wawa Płeć:
|
Wysłany: Czw 18:49, 22 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
kolego Avator odnośnie airboxmod, był test jaki to miało wpływ na spalanie?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Czw 18:53, 22 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
kolego z airboxmodem najmniejsze spalanie jakie udało mi się uzyskać to 5,5 , max to nie przekroczyłem 9, średnio 6,8-7,2
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kjezz
Z-zlot friend
Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaworzno Płeć:
|
Wysłany: Czw 19:28, 22 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Krzysiek - ciśnij , nie przestawaj
" TT" czeka
|
|
Powrót do góry |
|
 |
MarcelT800
Stary wyga
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 534
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Płeć:
|
Wysłany: Czw 19:45, 22 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Powodzenia mam nadzieje że silnik da radę
|
|
Powrót do góry |
|
 |
rychu
Zetofil
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 1463
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubliniec Płeć:
|
Wysłany: Czw 19:48, 22 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Muszę podjechać na Koszęcin zbadać grunt!
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|