Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gibaZZZ
Dołączył: 31 Maj 2014
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: B-stok Płeć:
|
Wysłany: Pon 21:12, 14 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
no ba przecież dokładnie tak jak piszesz wystarczyło pomyśleć ciut dłużej :p Dzięki.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
maly_gio
Dołączył: 19 Paź 2013
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: kielce Płeć:
|
Wysłany: Wto 13:29, 02 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
witam czy miałby ktoś namiary na komplet napędu do mojego zeta (z1000 z 2010 r).chodzi mi o mniejsza z przodu i większa z tylu zębatkę i lancach.zgóry dziękuje
|
|
Powrót do góry |
|
|
mati2605
Bywalec
Dołączył: 23 Paź 2014
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szepietowo/Bruksela Płeć:
|
Wysłany: Pon 11:42, 11 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Witam.Mam pytanie czy standardowa ilość zębów w z1000 2008r to 15/40? Ile potrzeba ogniw na te zębatki ? Nie mam moto ze sobą wieć nie mam jak policzyć. Czy ten byłby dobry ?? [link widoczny dla zalogowanych] czy ten zestaw lepszy [link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez mati2605 dnia Pon 11:58, 11 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
RasAlGhul
Zetofil
Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 1437
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Banino Płeć:
|
Wysłany: Pon 12:04, 11 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Nie pamiętam jak jest z ilością zębów, pierwszy zestaw mocniejszy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mati2605
Bywalec
Dołączył: 23 Paź 2014
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szepietowo/Bruksela Płeć:
|
Wysłany: Pon 12:10, 11 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Pierwszy to sam łańcuch, drugi to zestaw. No właśnie tylko 110 czy 112 ogniw. Bo zdecyduje się na ten pierwszy.
|
|
Powrót do góry |
|
|
RasAlGhul
Zetofil
Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 1437
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Banino Płeć:
|
Wysłany: Pon 12:55, 11 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
112 prawdopodobnie jest w standardzie więc 110 też wystarczy
|
|
Powrót do góry |
|
|
skandal_22
Dołączył: 20 Wrz 2013
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WWA
|
Wysłany: Śro 10:35, 08 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Fajny symulator do przeliczania prędkości po zmianie zębatek.
Ja właśnie biorę się za zmianę w swoim Z1000 2004r. i zamierzam zrobić przód -1, tył +2.
Jeździ ktoś w takiej konfiguracji? Jak wrażenia i jak spalanie?
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Śro 18:46, 08 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
@skandal_22 - wszystko było tylko przeczytaj temat od samego początku!
|
|
Powrót do góry |
|
|
MMisiek
Z-zlot friend
Dołączył: 11 Mar 2015
Posty: 601
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żyrardów Płeć:
|
Wysłany: Nie 12:32, 08 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
mam pytanie jak bede miał 14 z przodu a z tyłu 46 to musze zmieniac łancuch?
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Wto 17:57, 10 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
W moim poprzednim małym Zetosławie dało radę wrzucić 14/46 bez zmiany łańcucha i była zabawa. Polecam,ponieważ masz taki sam zestaw napędowy - jeśli mnie pamięć nie myli.
|
|
Powrót do góry |
|
|
drops144
Dołączył: 15 Maj 2015
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sieradz/okolice Płeć:
|
Wysłany: Śro 17:30, 28 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Witam mam problem zamierzam zmienic zebatki w zecie ale w zadnym sklepie nie moge dostac konfiguracji 15/44 tlylko 15/43 jezdzi ktos na 15/43 ? Duza bedzie roznica miedzy oryginalnym zestawem ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Fasterrz
Dołączył: 09 Lis 2016
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków / Stróżna Płeć:
|
Wysłany: Śro 22:46, 28 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Ja latam na zdawczej jeden ząbek mniej i sobie bardzo chwalę
|
|
Powrót do góry |
|
|
drops144
Dołączył: 15 Maj 2015
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sieradz/okolice Płeć:
|
Wysłany: Czw 10:29, 29 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
No ja wczoraj jeszcze sprawdzilem na kalkulatorze to dwa wiecej na tyle to juz bylo by chyba za mocno dlatego zamawiam jeden mniej na zdawczej i jeden wiecej na tył czyli 15/43 zdam relacje po pierwszych przelotach
|
|
Powrót do góry |
|
|
pacolarive
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chrzanów Płeć:
|
Wysłany: Pią 0:09, 23 Lut 2018 Temat postu: |
|
|
u siebie w z1000sx 2011r oryginal 15/41 wrzucilem zebatki z z modelu 2014+ konfig 15/43 i powiem szczerze ze nie zmieniajac nic wiecej roznica jest ogromna zarowno w mocy jak i predkosci max
moc: wyrywa ze swiatel i sama na kolo idzie jak sie nie pochylisz
predkosc max oj spadla i to sporo ale jak czesto latamy ponad 255km/h
dla mnie lepiej zyskac na mocy ktora wykorzystujemy na kazdych swiatlach wyprzedzaniach itp
jestem zadowolony
|
|
Powrót do góry |
|
|
jackas
Świeżak
Dołączył: 25 Maj 2017
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dolny Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Pią 11:17, 23 Lut 2018 Temat postu: |
|
|
pacolarive napisał: | u siebie w z1000sx 2011r orygiRnal 15/41 wrzucilem zebatki z z modelu 2014+ konfig 15/43 i powiem szczerze ze nie zmieniajac nic wiecej roznica jest ogromna zarowno w mocy jak i predkosci max
moc: wyrywa ze swiatel i sama na kolo idzie jak sie nie pochylisz
predkosc max oj spadla i to sporo ale jak czesto latamy ponad 255km/h
dla mnie lepiej zyskac na mocy ktora wykorzystujemy na kazdych swiatlach wyprzedzaniach itp
jestem zadowolony |
Ja mam 15/41 w 2015 i tak jest ori .
|
|
Powrót do góry |
|
|
|