Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
AKCESORYJNA KIERA 2007 WZWYŻ....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Tuning / Akcesoria - Z750/R/S/Z800/Z900
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dawid31
Gość






PostWysłany: Wto 11:36, 09 Paź 2012    Temat postu:
mihoo ma rację, że powinieneś odczuć różnicę, z miesiąc temu zmieniłem na szersza i niższą i różnica jest odczuwalna i to znacznie....
Powrót do góry
Miszka82
Zaglądacz



Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tychy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 16:12, 09 Paź 2012    Temat postu:
kierownica to TRW dosyć niska i została skrócona do szerokości fabrycznej
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid31
Gość






PostWysłany: Wto 16:23, 09 Paź 2012    Temat postu:
to ją ładnie skróciłeś hehe
Powrót do góry
Miszka82
Zaglądacz



Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tychy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:49, 09 Paź 2012    Temat postu:
miałem to robić sam ale z braku czasu zleciłem to chłopakom w serwisie i kazałem zrobić żeby było tak jak w serii - szerokość, czy to znaczy, że zrobiłem źle że ją zwęziłem ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid31
Gość






PostWysłany: Śro 6:25, 10 Paź 2012    Temat postu:
Zrobiłeś tak jak chciałeś, ale zanim ją tak ostro skróciłeś trzeba było spróbować na szerszej i dlatego pewnie nie czujesz różnicy oprócz tego, że obsadzona jest niżej...
Powrót do góry
GRUBY
Z-zlot friend



Dołączył: 21 Lip 2011
Posty: 1369
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: W-WA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 7:35, 10 Paź 2012    Temat postu:
...no i napewno zmienił się też kąt ułożenia manetek i klamek... bo szersza też jest bardziej prosta..
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Miszka82
Zaglądacz



Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tychy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 8:09, 10 Paź 2012    Temat postu:
no to ja powiem inaczej dobrze, że nie jest gorzej Smile tak czy inaczej kierę musiałem wymienić - jest dobrze motor skręca w obie strony i to chyba najważniejsze
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid31
Gość






PostWysłany: Śro 8:20, 10 Paź 2012    Temat postu:
skręcać tak czy inaczej będzie, mi osobście lepiej się śmiga na szerszej, różnica w wchodzeniu w zakręty i jakoś tak wygodniej (a jest sporo szersza;))
Gruby ino racja no i nie wiem jak z przewodami hamulcowymi oryginalnymi czy na styk nie będą przy sporo szerszej, ja wrzuciłem HELLa i styknęło.
Powrót do góry
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:43, 10 Paź 2012    Temat postu:
Spokojnie pany,przewodu nie dają co do mm (nawet w fabryce),z reszta przy tej operacji,kierownica schodzi minimalnie niżej. Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ja-ca




Dołączył: 07 Lip 2012
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okolice Krk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 18:56, 25 Paź 2012    Temat postu:
a przy zmianie kiery na akcesoryjną ,orginalne manetki podejdą ?
i w ogóle jak zdemontować , manetki ze starej kiery aby je nie zniszczyć ?
ktoś ma jakiś fajny patent na przekładkę ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid31
Gość






PostWysłany: Czw 19:20, 25 Paź 2012    Temat postu:
ja-ca toć masz średnicę kiery tak? A kiere to zdemontujesz w 5 minut jak będziesz działał dwoma rękoma a nie jedną po du... drapał Wink
Nie no tak serio to dasz rade, dobierz kiere , średnica 22 mm a szerokość jaką chcesz i przekładaj wszystko będzie pasić Smile
Powrót do góry
waski-11
Stary wyga



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:12, 25 Paź 2012    Temat postu:
ja-ca napisał:
a przy zmianie kiery na akcesoryjną ,orginalne manetki podejdą ?
i w ogóle jak zdemontować , manetki ze starej kiery aby je nie zniszczyć ?
ktoś ma jakiś fajny patent na przekładkę ?

w przełącznikach masz kołki ustalające położenie ich względem kiery
rozkręcając je od tylnej strony dzielą się w pół i już je widać
adaptując akcesoryjną kiere możesz nawiercić po przymiarce otwory bądź pozbyć się tych kołków musisz się jednak liczyć z tym że mogą sie obracać
z resztą nie będzie problemu Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid31
Gość






PostWysłany: Czw 20:17, 25 Paź 2012    Temat postu:
waski a no właśnie będą się obracać i tak się zastanawiam bo wybrałem opcję pozbycia się kołków czy nie dać jakiejś taśmy co by bardziej przełączniki się zacisnęły. Ktoś coś modził w tym kierunku?
Powrót do góry
waski-11
Stary wyga



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:26, 25 Paź 2012    Temat postu:
można i taśmą ale aby to było mniej widoczne i bardziej uniwersalne (ja zasuwam raz w lewo raz w prawo) wypełniłem część przełącznika klejem do szyb tylko nie można przesadzić, płytka do której mocowane są przewody też jest zalana, nic się nie przesuwa
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:33, 25 Paź 2012    Temat postu:
Ja miałem (Lucasa) bez otworów,z resztą kołki uwalił poprzedni właściciel,więc zrobiłem na taśmę izolacyjną i było git.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Tuning / Akcesoria - Z750/R/S/Z800/Z900 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 4 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin