Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dawid31
Gość
|
Wysłany: Wto 11:36, 09 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
mihoo ma rację, że powinieneś odczuć różnicę, z miesiąc temu zmieniłem na szersza i niższą i różnica jest odczuwalna i to znacznie....
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Miszka82
Zaglądacz
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tychy Płeć:
|
Wysłany: Wto 16:12, 09 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
kierownica to TRW dosyć niska i została skrócona do szerokości fabrycznej
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid31
Gość
|
Wysłany: Wto 16:23, 09 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
to ją ładnie skróciłeś hehe
|
|
Powrót do góry |
|
|
Miszka82
Zaglądacz
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tychy Płeć:
|
Wysłany: Wto 21:49, 09 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
miałem to robić sam ale z braku czasu zleciłem to chłopakom w serwisie i kazałem zrobić żeby było tak jak w serii - szerokość, czy to znaczy, że zrobiłem źle że ją zwęziłem ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid31
Gość
|
Wysłany: Śro 6:25, 10 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Zrobiłeś tak jak chciałeś, ale zanim ją tak ostro skróciłeś trzeba było spróbować na szerszej i dlatego pewnie nie czujesz różnicy oprócz tego, że obsadzona jest niżej...
|
|
Powrót do góry |
|
|
GRUBY
Z-zlot friend
Dołączył: 21 Lip 2011
Posty: 1369
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: W-WA Płeć:
|
Wysłany: Śro 7:35, 10 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
...no i napewno zmienił się też kąt ułożenia manetek i klamek... bo szersza też jest bardziej prosta..
|
|
Powrót do góry |
|
|
Miszka82
Zaglądacz
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tychy Płeć:
|
Wysłany: Śro 8:09, 10 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
no to ja powiem inaczej dobrze, że nie jest gorzej tak czy inaczej kierę musiałem wymienić - jest dobrze motor skręca w obie strony i to chyba najważniejsze
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid31
Gość
|
Wysłany: Śro 8:20, 10 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
skręcać tak czy inaczej będzie, mi osobście lepiej się śmiga na szerszej, różnica w wchodzeniu w zakręty i jakoś tak wygodniej (a jest sporo szersza;))
Gruby ino racja no i nie wiem jak z przewodami hamulcowymi oryginalnymi czy na styk nie będą przy sporo szerszej, ja wrzuciłem HELLa i styknęło.
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Śro 19:43, 10 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Spokojnie pany,przewodu nie dają co do mm (nawet w fabryce),z reszta przy tej operacji,kierownica schodzi minimalnie niżej.
|
|
Powrót do góry |
|
|
ja-ca
Dołączył: 07 Lip 2012
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okolice Krk Płeć:
|
Wysłany: Czw 18:56, 25 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
a przy zmianie kiery na akcesoryjną ,orginalne manetki podejdą ?
i w ogóle jak zdemontować , manetki ze starej kiery aby je nie zniszczyć ?
ktoś ma jakiś fajny patent na przekładkę ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid31
Gość
|
Wysłany: Czw 19:20, 25 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
ja-ca toć masz średnicę kiery tak? A kiere to zdemontujesz w 5 minut jak będziesz działał dwoma rękoma a nie jedną po du... drapał
Nie no tak serio to dasz rade, dobierz kiere , średnica 22 mm a szerokość jaką chcesz i przekładaj wszystko będzie pasić
|
|
Powrót do góry |
|
|
waski-11
Stary wyga
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Czw 20:12, 25 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
ja-ca napisał: | a przy zmianie kiery na akcesoryjną ,orginalne manetki podejdą ?
i w ogóle jak zdemontować , manetki ze starej kiery aby je nie zniszczyć ?
ktoś ma jakiś fajny patent na przekładkę ? |
w przełącznikach masz kołki ustalające położenie ich względem kiery
rozkręcając je od tylnej strony dzielą się w pół i już je widać
adaptując akcesoryjną kiere możesz nawiercić po przymiarce otwory bądź pozbyć się tych kołków musisz się jednak liczyć z tym że mogą sie obracać
z resztą nie będzie problemu
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid31
Gość
|
Wysłany: Czw 20:17, 25 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
waski a no właśnie będą się obracać i tak się zastanawiam bo wybrałem opcję pozbycia się kołków czy nie dać jakiejś taśmy co by bardziej przełączniki się zacisnęły. Ktoś coś modził w tym kierunku?
|
|
Powrót do góry |
|
|
waski-11
Stary wyga
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Czw 20:26, 25 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
można i taśmą ale aby to było mniej widoczne i bardziej uniwersalne (ja zasuwam raz w lewo raz w prawo) wypełniłem część przełącznika klejem do szyb tylko nie można przesadzić, płytka do której mocowane są przewody też jest zalana, nic się nie przesuwa
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Czw 20:33, 25 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Ja miałem (Lucasa) bez otworów,z resztą kołki uwalił poprzedni właściciel,więc zrobiłem na taśmę izolacyjną i było git.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|