Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sajrob
Dołączył: 25 Mar 2010
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pon 20:59, 12 Kwi 2010 Temat postu: Amortyzator skrętu |
|
|
jak w temacie potrzebuje damper do z 750 z tego roku, gdzie tego szukać i czy można użyć dampera z innego modelu???
Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
djpleban
Aktywny
Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódzkie Płeć:
|
Wysłany: Pon 21:15, 12 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
bez kitu....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ulaaa
Stary wyga
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: W-wa Płeć:
|
Wysłany: Pon 21:18, 12 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
HyperPro:
[link widoczny dla zalogowanych] w dowolnym kolorze +
[link widoczny dla zalogowanych]
Lsl:
[link widoczny dla zalogowanych]
+ na oba forumowa zniżka
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sajrob
Dołączył: 25 Mar 2010
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pon 21:46, 12 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
dobra dzieki za odp. 1 male ale - czy to bedzie pasowało do 2010r bo nigdzie w opisie nie znalazłem takiej info. Pisze to dlatego że czasami coś przeoczyłem i zostałem nie w pełni szczęśliwym posiadaczem
|
|
Powrót do góry |
|
|
gandi
Stary wyga
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 675
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Pon 21:57, 12 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
z750 z '10 chyba nie różni się niczym konstrukcyjnie od 07-09
|
|
Powrót do góry |
|
|
Flaming
Zetofil
Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 1624
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Pon 21:58, 12 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Też mi się tak wydaje
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sajrob
Dołączył: 25 Mar 2010
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pon 22:11, 12 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
ok dzięki
też tak mi sie wydawało ale że czasami 'wydawało' to za mało
Dzięki pozdrawiam
ps ktoś wspominał o zniżce?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ulaaa
Stary wyga
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: W-wa Płeć:
|
Wysłany: Pon 22:20, 12 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Sajrob jeżeli jesteś zainteresowany to zapraszam na pw i ustalimy sobie wszystko
|
|
Powrót do góry |
|
|
gandi
Stary wyga
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 675
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Pon 22:56, 12 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
A takie pytanko, potrzebny Ci amortyzator skrętu?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sajrob
Dołączył: 25 Mar 2010
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pon 23:04, 12 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
tak mnie się wydaje
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 23:50, 12 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Sajrob napisał: | tak mnie się wydaje |
Faktem jest, ze nie zaliczylbym gleby gdybym mial amora skretu (przy starcie w zlozeniu za mocno odwinalem i kolo mi sie uslizgnelo - moto udalo mi sie wyprostowac ale polecialo w druga strone i po paru gibnieciach na boki wyladowalo na ziemi). Z drugiej strony amory skretu zaklada sie przede wszystkim jesli moto ma tendencje do shimmy a tego zjawiska nigdy i przy zadnej predkosci nie zaobserwowalem. Ja sobie darowalem amortyzator skretu....
|
|
Powrót do góry |
|
|
AdamFilip
Zetofil
Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WPU Płeć:
|
Wysłany: Wto 1:22, 13 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
gandi napisał: | A takie pytanko, potrzebny Ci amortyzator skrętu? |
Noo gandi chyba nie śmigaleś z amorkiem
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sajrob
Dołączył: 25 Mar 2010
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Wto 4:45, 13 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
do zainteresowania się damperem skłonił mnie fakt-przy około 2 paczkach na lekkim łuku kiera zaczęła mi się dziwnie zachowywać tzn.bujać na boki. Może był to wynik silnego podmuchu wiatru a może jakiejś koleiny nie wiem w każdym razie szorty mi zaczęły falować odpuściłem gazzzz i spoko maszyna wyrównała. Drugim takim faktem jest to że przy ostrym hamowaniu przy choćby trochę złożonej kierownicy wyrywa ją z rąk jeżeli koło łapie krótki uślizg (2 razy mogłem się o tym przekonać) myślę że ten amor jest warty zchodu
pozdro
|
|
Powrót do góry |
|
|
gandi
Stary wyga
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 675
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Wto 6:36, 13 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
No i ok! Chciałem właśnie podjąć konstruktywną dyskusję Mi tam shimmy nigdy się nie zdarzyło, może za spokojnie jeżdżę Chciałem się tylko upewnić czy wiesz po co jest ten amor. W Zetach nie ma aż takiego ostrego kąta główki ramy, więc na pewno ma mniejsze skłonności do shimmy niż "plastiki", co nie znaczy że nie może się zdarzyć.
Pozdro!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ulaaa
Stary wyga
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: W-wa Płeć:
|
Wysłany: Wto 9:26, 13 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
w plastikach zazwyczają są częściej ale delikatniejsze, w nakedach rzadziej ale mocniejsze.
Ja raz przy dość szybkiej prędkości wpadłam w dziurę a potem nie mogłam uspokoić kierownicy. serce miałam w gardle..
|
|
Powrót do góry |
|
|
|