Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
vercetti
Dołączył: 09 Paź 2015
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Wto 14:08, 15 Gru 2015 Temat postu: bixenon cd. |
|
|
natknąłem się na wątki z xenonem - bixenonem, na temat montażu napisane jest wiele, będę wedle tych instrukcji montował też u siebie, natomiast ani na forum ani w internecie nie natknąłem się na zdjęcia jak to wygląda od strony kierowcy, przy standardowym - odpowiednim, ustwieniu świateł razimy w jakikolwiek sposób? Bo widoczność podobno extra no i aspekt wizualny super. I podstawowe pytanie, będę montować bixenon, wieć zestaw 2x żarnik + przetwronica, wiadomo, czy montując identyczne paliniki do mijania i drogowych długie światła nadal pozostaną długimi? Łapka
Ostatnio zmieniony przez vercetti dnia Wto 14:09, 15 Gru 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
zoltaibiza
Zetofil
Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 1407
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łasin / Radziechowy Płeć:
|
Wysłany: Wto 14:41, 15 Gru 2015 Temat postu: Re: bixenon cd. |
|
|
vercetti napisał: | natknąłem się na wątki z xenonem - bixenonem, na temat montażu napisane jest wiele, będę wedle tych instrukcji montował też u siebie, natomiast ani na forum ani w internecie nie natknąłem się na zdjęcia jak to wygląda od strony kierowcy, przy standardowym - odpowiednim, ustwieniu świateł razimy w jakikolwiek sposób? Bo widoczność podobno extra no i aspekt wizualny super. I podstawowe pytanie, będę montować bixenon, wieć zestaw 2x żarnik + przetwronica, wiadomo, czy montując identyczne paliniki do mijania i drogowych długie światła nadal pozostaną długimi? Łapka |
Razic nie bedziesz bo nie ma takiej opcji. Chyba ze nieumiejetnie bedziesz zakladal soczewki w odblysniku i cos złamiesz/wylamiesz to wtedy chocbys nie wiem jak ustawial to bedziesz razil.
Jesli chodzi o zarniki to wnioskuje ze nie bardzo chyba wiesz ( bez obrazy oczywiscie ) jak dziala bixenon.
Bixenon to jeden zarnik. Roznica jest w soczewce - bo ma przeslone ktopra sie otwiera - swiatlo długie lub zamyka - swiatlo krótkie.
Swiatlo dlugie i krotkie generuje tylko jeden zarnik.
Takze potrzebujesz w zaleznosci od motocykla w jakim chcesz to montowac, 2 soczewek + 2 zarniki + 2 przetwornice lub to wszystko ale po sztuce. Bo kazdy zarnik musi miec swoja przetwornice.
Jesli wszystko zrobisz dobrze to z efektu bedziesz na pewno zadowolony.
Ostatnio zmieniony przez zoltaibiza dnia Wto 14:43, 15 Gru 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
vercetti
Dołączył: 09 Paź 2015
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Wto 14:48, 15 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
robota będzie w Z750 polift, ja sie nie obrazam - kto pyta nie błądzi, masa tu mądrzejszych w tej tematyce niż ja. W zetce nie mam soczewek, tylko normalne żarółwki, i w tut-ach i na filmikach zastępywane są one dwoma żarnikami które podłączone są do przetwornic a te do gniaz które wcześniej były w żarówkach, nie było mowy o żadnych soczewkach kolego
|
|
Powrót do góry |
|
|
zoltaibiza
Zetofil
Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 1407
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łasin / Radziechowy Płeć:
|
Wysłany: Wto 15:02, 15 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
A to wybacz.. myslalem ze chcesz lampe przerobic tak by wstawic soczewki - bo wtedy nie dosc ze wyglada to lepiej to i swieci - nie razisz innych.
Jak wlozysz ksenon do zwyklego odblysnika to bedziesz razil niemilosiernie nawet jak bedziesz mial ustawiuone dobrze swiatla.
W takim przypadku musisz szukac zarnika H4 bixenon.
Ale ja nie polecam Tobie takiego moda bez soczewek. Jak juz to kup jakies porzadne zarowki i bedziesz mial tez bardzo fajny efekt.
|
|
Powrót do góry |
|
|
vercetti
Dołączył: 09 Paź 2015
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Wto 15:32, 15 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
u mnie w zecie są H7 w tej chwili, zwykłe żarówy Powiem Ci że też myślę nad jakimiś konkretnymi żarówkami (miałem kiedyś takie w audi A4 B6) które dają bieluteńkie światło i pięknie świecą (phillips albo osram), i jeżeli Twoja opinia sie potwierdzi tak zrobie, niemniej jak widzę w zeciorach te xenony (80% bez soczewek na serwyjnej lampie) to efekt jest jak dla mnie po prosru mega, dlatego bardzo chciałbym na sezon ten xenon u siebie mieć, może zabierze głos ktoś kto ma założony xenon w Z750 polifcie na seryjnej lampie (myslałem o 6000k)
Ostatnio zmieniony przez vercetti dnia Wto 15:33, 15 Gru 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
bilu10
Świeżak
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: małopolska Płeć:
|
Wysłany: Wto 15:51, 15 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Przerabiałem temat w aucie- żarnik + przetwornice w kloszu nie przystosowanym do tego. Dla mnie kierującego super efekt w porównaniu do standardowej żarówki, ale dla jadących z przeciwka mega duże oślepienie.Także również nie polecam Ci tego rozwiązania.
|
|
Powrót do góry |
|
|
vercetti
Dołączył: 09 Paź 2015
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Wto 16:09, 15 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
szkoda. sugerowałem sie tym że wiele osob chociazby w zetach ma xenon na zwyklej lampie i kazdy jest zadowolony, nie chce zeby mi mrugali bo jade jak 'typowy janusz' i swiatla do nieba.. Znalazłem fajne żarówki phillpis white/blue/extreme vision + myślałem białe (lodowe) zaroweczki te w postojówkach w rogach lampy do kompletu, całkiem fajny efekt, chociaż wiadomo xenon to xenon hehe
Ostatnio zmieniony przez vercetti dnia Wto 16:17, 15 Gru 2015, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
4lehandro
Stary wyga
Dołączył: 16 Maj 2015
Posty: 616
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódzkie Płeć:
|
Wysłany: Wto 16:11, 15 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Jeśli nie chcesz kogoś dobrze zdenerwować to idź w dobrą żarówkę. Mniej nerwowo dla pozostałych uczestników ruchu, a i szansa stracenia dowodu mniejsza:)
|
|
Powrót do góry |
|
|
vercetti
Dołączył: 09 Paź 2015
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Wto 17:44, 15 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
byłem przepalić moto i zrobiłem foto jak mi teraz światełko daje, wygląda dość ładnie, więc zanim wezmę sie za żaróweczki to muszę sprawdzić jakie mam żeby niepotrzebnie nie zmianiać bo są dość białe juz teraz, jedynie postój do wymiany bo są typowo żółte - myślę że one wiele podkreślą, ale zawsze może być lepiej
[img][link widoczny dla zalogowanych][/img]
podepne do tematu jeszcze jedni pytanie, przepalacie maszynki? Bo teorii jest całe mnóstwo, ja robię tak że nie palę często tzn. nie co 2 dni tylko co ok. miesiąc ale też nie pozniej, no i nie pale go na chwile tylko jak juz to porzadnie go dogrzewam do zalaczenia wentylatorka
Ostatnio zmieniony przez vercetti dnia Wto 17:46, 15 Gru 2015, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
GRUBY
Z-zlot friend
Dołączył: 21 Lip 2011
Posty: 1369
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: W-WA Płeć:
|
Wysłany: Wto 21:07, 15 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
mam fajne postojówki.. kupowałem do puszki.. jak znajdę to podepne linka.. tanie i naprawdę robią robotę.. są z taką małą "soczewką".. i na ledzie.. mega białe światło wpadające w fiolet jak xenon.. ,a co do przepalania moto.. to pytam się po co..???
|
|
Powrót do góry |
|
|
4lehandro
Stary wyga
Dołączył: 16 Maj 2015
Posty: 616
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódzkie Płeć:
|
Wysłany: Wto 23:46, 15 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
GRUBY napisał: | mam fajne postojówki.. kupowałem do puszki.. jak znajdę to podepne linka.. tanie i naprawdę robią robotę.. są z taką małą "soczewką".. i na ledzie.. mega białe światło wpadające w fiolet jak xenon.. ,a co do przepalania moto.. to pytam się po co..??? |
Wspomaga psychikę
|
|
Powrót do góry |
|
|
vercetti
Dołączył: 09 Paź 2015
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Śro 2:11, 16 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
haha no co do tego przepalania to różnie mówią, może faktycznie go lepiej nie tykać ale luz na bani przynajmniej no podeslij
|
|
Powrót do góry |
|
|
4lehandro
Stary wyga
Dołączył: 16 Maj 2015
Posty: 616
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódzkie Płeć:
|
Wysłany: Śro 20:30, 16 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Przy tych pogodach lekko zaciśnij zęby i zrób sobie parę kilometrów. Oprócz ładowania aku i zamieszania waszką, a także przetoczenia opon co by się od stania nie odkształciły wsparcia psychiczne niebotyczne:)
Z przepalaniem różne opinie słyszałem i jest to dylemat typu "olej przed sezonem czy po?"
|
|
Powrót do góry |
|
|
vercetti
Dołączył: 09 Paź 2015
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Czw 2:22, 17 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
masz rację, najlepiej byłoby się bujnąć trochę ale moto na stojaczku i wycyckane w każdej szczelince, aż lakier na tylnej feldze pomatowałem z nadmiaru zapału do czyszczenia zimowego no i za wcześnie go wymyłem i ustawiłem bo ja to bym jeszcze latał, no opinie różne, ale jak odpalać to tak żeby konkretna temperature załapał
|
|
Powrót do góry |
|
|
GRUBY
Z-zlot friend
Dołączył: 21 Lip 2011
Posty: 1369
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: W-WA Płeć:
|
Wysłany: Pią 0:36, 18 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
tutaj masz [link widoczny dla zalogowanych] są też na allegro.. ceny takie same..
|
|
Powrót do góry |
|
|
|