Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Nie 11:32, 10 Maj 2009 Temat postu: Ciężarki kierownicy (końcówki kierownicy) jaka waga???? |
|
|
witam mam w swoim Zecie tuningową kierę czerwoną ale nie ma niestety ciężarków na końcach :/ i teraz mam pytanie jakie wagowo zakupic ciezarki zeby wyeliminowac drgania ... bo przy ostrym przyspieszaniu wpada mi w leciutki rezonans. znalazem ciezarki 60 g, 100 g, 130 g, 160 g, 200 g, 250 g, i 300 g. wszystko to jest waga jednego cizarka czyli na przykład takie 200 gramowe ciężarki dają w sumie 400 g ... mam ktos jakiekolwiek doswiadczeie w tym temacie moze ktos u siebie wymieniał dokupywał te niezbedne akcesoria ????
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
herber
Bywalec
Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław Płeć:
|
Wysłany: Pon 10:32, 11 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Chodzi Ci o te końcówki kierownicy? Ja mam takie
(http://www.sklep-motocyklowy.pl/koncowki,kierownicy,puig,do,kawasaki,z750,z1000,p4199.html)
Są zdecydowanie lżejsze niż oryginalne ale nie wyczułem różnicy w jeździe.. tylko kwestie estetyczne
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cerb
Stwórca
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława Płeć:
|
Wysłany: Pon 14:08, 11 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Ja miałem fajerę LSL i ciężarki Zipsera, zero jakiś pomiarów z wagą czy coś, założyłem i było ok. Później założyłem oryginalna fajerę i oryginalne końcówki i było tak samo, zero różnicy.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 16:30, 11 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych] mysłałem o takich ciężarkach. waga jednego to 60 gram . zastanawiam sie tylko czy to nie bedzie za mało. niby oxford to całkiem niezła firma ...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wierzba
Stary wyga
Dołączył: 31 Maj 2011
Posty: 859
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sopot Płeć:
|
Wysłany: Wto 13:05, 13 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
sluchajcie a ciężarki do ori kiery jak bym wymienial to kazde będą pasować czy musze jakies konkretne szukac? gwint czy nie wiem co?"
|
|
Powrót do góry |
|
|
RasAlGhul
Zetofil
Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 1437
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Banino Płeć:
|
Wysłany: Wto 16:22, 13 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
W seryjnej kierownicy masz gniazdo z gwintem, więc trzeba by dobrać takie żeby śruba miała taki sam gwint jak ori.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wierzba
Stary wyga
Dołączył: 31 Maj 2011
Posty: 859
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sopot Płeć:
|
Wysłany: Wto 16:26, 13 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Zna ktos te parametry moze?
|
|
Powrót do góry |
|
|
RasAlGhul
Zetofil
Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 1437
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Banino Płeć:
|
Wysłany: Wto 16:33, 13 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Śruba to standard M8, wagi ciężarków nie znam
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wierzba
Stary wyga
Dołączył: 31 Maj 2011
Posty: 859
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sopot Płeć:
|
Wysłany: Wto 16:52, 13 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Czyli starczy szukac ciezarkow ze sruba m8 ? Tak?
|
|
Powrót do góry |
|
|
RasAlGhul
Zetofil
Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 1437
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Banino Płeć:
|
Wysłany: Wto 17:00, 13 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Tak, niestety większość jest z kołkiem rozporowym na M5. Można pokombinować coś żeby dopasować oryginalną śrubę, ma stożkowy łeb, ewentualnie obciąć końcówki z kiery, na pewno coś wykombinujesz.
|
|
Powrót do góry |
|
|
bobcoor
Zaglądacz
Dołączył: 31 Maj 2011
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków Płeć:
|
Wysłany: Wto 17:33, 13 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
A tak na marginesie co do wagi to nie wystarczy sciagnac jeden ciezarek i poprostu zwazyc ??
|
|
Powrót do góry |
|
|
franek
Znajomy
Dołączył: 13 Paź 2010
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hajnówka Płeć:
|
Wysłany: Wto 19:42, 13 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Witam waga tzw. ciężarków kierownicy powinna być jak najbliższa wadze ciężarków oryginalnych, ponieważ niwelują one drgania kierownicy(oczywiście nie całkowicie)
|
|
Powrót do góry |
|
|
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Wto 20:12, 13 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
ale są tacy co w ogóle nie mają ciężarkow i jakoś latają, jakoś w sieci ciężko coś znaleźć na temat trakcji a ciężarkami, jeśli ktoś ma jakieś info chętnie się zapoznam
|
|
Powrót do góry |
|
|
_Z750_
Gość
|
Wysłany: Wto 20:15, 13 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
ja kiedys jezdzilem zetem bez ciezarkow (poprzednim) i przy gwaltownym dodawaniu gazu od zera trzepotalo niesamowicie, nie polecam .
|
|
Powrót do góry |
|
|
dlugi_5
Świeżak
Dołączył: 21 Paź 2011
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok Płeć:
|
Wysłany: Wto 20:15, 13 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Ja mam kierownicę Lucas'a i żeby założyć oryginalne ciężarki to użyłem czegoś takiego: [link widoczny dla zalogowanych] i się trzyma normalnie. Najpierw chciałem zakupić jakieś zwykłe barachło ale w sklepie mi to odradzili - te oryginalne to swoisty tłumik drgań.
Ostatnio zmieniony przez dlugi_5 dnia Wto 20:17, 13 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|