Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Antonioo
Zaglądacz
Dołączył: 27 Maj 2013
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Leszno Płeć:
|
Wysłany: Sob 18:20, 15 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Ja mam top bloki załozone pasuja idealnie stelaże do nich pomalowałem na czarno i nawet tak sie nie rzuca w oczy że jest jakiś crash pad
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
axl2
Zaglądacz
Dołączył: 18 Lut 2014
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wodzisław Śląski Płeć:
|
Wysłany: Czw 22:49, 20 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Ja mam tak
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ngu
Bywalec
Dołączył: 03 Lut 2014
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa Płeć:
|
Wysłany: Pią 19:32, 21 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Panowie, powiem Wam szczerze, że mam już mętlik w głowie co do crashów. Jestem w trakcie poszukiwań.
TopBlock, oryginalne Kawasaki to jedne z lepszych ok. A pozostałe? Jak to wygląda? Puigi, Barracudy, Womety, Zipsery, R&G? Jakieś doświadczenia z nimi?
Na chwilę obecną wygląda to tak, że mogę kierować się ceną i walorami wizualnymi jedynie bo konkretów brak co do ochrony moto.
|
|
Powrót do góry |
|
|
GRUBY
Z-zlot friend
Dołączył: 21 Lip 2011
Posty: 1369
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: W-WA Płeć:
|
Wysłany: Pią 20:28, 21 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
kolego masz 14 stron tematu.. poświęć chwile i poczytaj.. znajdziesz tu opinie na temat wszystkiego co "wypisałeś".. opinie użytkowników wiążą sie z tym kto i w jaki sposób miał NIEPRZYJEMNOŚĆ sprawdzić możlwości swoich crash-padów.. ja niestety miałem taka możliwość..(oczywiście sie nie chwale ) w moim przypadku Womet-Tech spełnił w 100% swoje zadanie.. nie pamietam jaka była prędkość.. ale pewnie coś ok 40-50 km/h.. jak również samego zdażenia(katapulty z siodła) ..motek wylądował na prawej stronie.. obydwa dekle niestety delikatnie "dostały", ale się nie przetarły.. poza tym crash przeją całą energię.. zbiornik cały, klamka cała nawet ciężarek kierownicy nie dotkną asfaltu.. wygięła sie tylko śruba od crash-pada i tak właśnie ma byc..!!! jak by była za twarda to mogło by sie skończyc gorzej..
Musisz pamiętac jedno.. żaden crash-pad nie ochroni moto w 100%.. może jedynie zmniejszyć powstałe szkody.. no chyba, że moto "klapnie" na parkingu ze stopki..
Przeczytaj CAŁY temat od początku do końca, a jak dojdziesz już do 14 strony to będziesz bogatszy o grubą wiedzę zapisaną na "kartach" forum..
Miłej lektury..
pZdr. Gruby..
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ngu
Bywalec
Dołączył: 03 Lut 2014
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa Płeć:
|
Wysłany: Pią 21:45, 21 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
GRUBY czytałem wczoraj, wszystkie 14. Może trochę po łebkach z racji późnej godziny. Nie wiem, ale pisząc post chyba potrzebowałem takiego przeświadczenia i ukierunkowania w któryś z nich, bo po przeczytaniu miałem mętlik w głowie jednak. Tak jak było pisane, wszystko zależy od tego jakiego strzała dostanie maszyna. Na chwilę obecną myślę o czymś mocowanym na dwie śruby. Miał ktoś może jakieś doświadczenia z Puig'iem PRO?
Ostatnio zmieniony przez Ngu dnia Pią 21:46, 21 Lut 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Perła
Stary wyga
Dołączył: 21 Sty 2014
Posty: 542
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: CZE-WA - okolice Płeć:
|
Wysłany: Pią 22:53, 21 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Ja Powiem tak... sam zastanawiałem się nad crashami Puiga, potem sam chciałem zrobić sobie cos na wzór Puiga PRO do Z750 po 07' i doszedłem do wniosku, że mocowanie crasha w tym miejscu, gdzie śruby wkręcane są w aluminium, nie jest zbyt dobrym rozwiązaniem. Nie wiem, może tak nie jest, ale jak dla mnie to miejsce nie jest jakoś bardzo mocne, tak samo jak i mocowanie na jedną śrube przez wspornik do silnika, chociuaż ta druga opcja jakoś lepiej i masywniej wygląda. Dlatego też wg. mnie Jedynym dobrym rozwiązaniem są Top Blocki, bądź oryginały Kawasaki. Crash pady mocowane w dwóch punktach + wspornik łączący spełniają swoje zadanie tak jak należy. Jeszcze co Do Puiga PRO to po obmacaniu tych crash padów miałem wrażenie, że po glebie crashpad wygnie się i uszkodzi silnik, ale to mogą być jedynie moje gdybania i fanaberie ile ludzi tyle opini
pozdr
Ostatnio zmieniony przez Perła dnia Pon 6:53, 24 Lut 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
sadam
Dołączył: 24 Sty 2014
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
|
Wysłany: Pon 23:23, 03 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Mógł by mi ktoś podać wymiary tylnych crash padów tych na wahaczu?
Ostatnio zmieniony przez sadam dnia Pon 23:24, 03 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
RasAlGhul
Zetofil
Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 1437
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Banino Płeć:
|
Wysłany: Wto 10:34, 04 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Jedyny stały wymiar to gwint w gniazdach w wahaczu. Poza tym co producent to inny wymiar
|
|
Powrót do góry |
|
|
sadam
Dołączył: 24 Sty 2014
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
|
Wysłany: Wto 11:34, 04 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Rozumiem i jestem tego świadomy ale mógłbyś chociaż podać że tak powiem wysokość? bo chciałbym dorobić. Wczoraj odebrałem od znajomego tokarza na podstawie [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez sadam dnia Wto 11:39, 04 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
RasAlGhul
Zetofil
Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 1437
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Banino Płeć:
|
Wysłany: Wto 22:44, 04 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
sadam takie crashe to na silnik a nie na wahacz.
[link widoczny dla zalogowanych]
mają pewnie po 5-6 cm, jak chcesz dorabiac to już sam coś wymyśl, połóż motka, sprawdz jak długie będą potrzebne
Ostatnio zmieniony przez RasAlGhul dnia Wto 22:46, 04 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
sadam
Dołączył: 24 Sty 2014
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
|
Wysłany: Śro 7:56, 05 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Wiem ;] ok zamontuje te i położe moto i zobaczę odległość a znajomy zrobi już jak trzeba.
|
|
Powrót do góry |
|
|
jabloniec
Stary wyga
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 518
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 3-city Płeć:
|
Wysłany: Śro 12:56, 05 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
pamietam za na forum, tez ktos sobie top block-i dorabiał, ale nie bylo chyba zadnych rysunków a szkoda!
|
|
Powrót do góry |
|
|
sadam
Dołączył: 24 Sty 2014
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
|
Wysłany: Śro 20:20, 05 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Największy problem do tych co już zrobiłem jest ze śrubami najdłuższe z gwintem 1,25 znalazłem 160mm a muszą mieć 200mm ale już w produkcji )
|
|
Powrót do góry |
|
|
johnny15
Dołączył: 08 Maj 2014
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pon 22:02, 12 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Cześć, jakie byście polecili dobre crashpady do 500 zł? Dopiero co kupiłem moto więc wolę założyć
PS. Gmole tez coś chronią plastyki ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
kys85
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Katowice Płeć:
|
Wysłany: Wto 17:16, 01 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
ma ktoś crash pady CSP?
[link widoczny dla zalogowanych]
miałem od nich w poprzednim moto ale tam zrobiłem własny 2 punktowy stelaż na nie i solidnie to wyglądało. w r6 też je widziałem ale tam są wkręcone w środek grubej ramy, a to mocowanie pod zete jakoś mnie nie przekonuje. testował je ktoś?
zastanawiam się też nad crashami renner ale czekam aż sprzedawca poda mi ich długość.
[link widoczny dla zalogowanych]
Jest sens zakładać też crash pada na wahacz?
jako ze nie mam jeszcze stojaka myślałem nad czymś takim
[link widoczny dla zalogowanych]
ewentualnie kupić stojak pod wahacz a nie na rolki i wziąć coś takiego [link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
|