Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Crash pady
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 14, 15, 16, 17  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Tuning / Akcesoria - Z750/R/S/Z800/Z900
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
avator
Administrator



Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:49, 01 Lip 2014    Temat postu:
te crashe są b.dobre , napewno lepsze niż te przereklamowane rizomy,puigy i etc. ...TopBloki ..spoko, dają rade ale kosztowne. i trzeba dorabiać
Osobiście nie polecam w/w przecenionej ochrony no chyba ze portfel ...to sprawa indywidualna .
co to tematu to jest "Made In Home" z dopiskiem , wiadomo ktoś coś wytoczył i jest.
Chcesz znać moje zdanie ??
Kup ertalon/polimid i sam se zrób Smile
i oczywiście własne logo Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kys85




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Katowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 12:43, 02 Lip 2014    Temat postu:
rada dobra Smile dzięki
a co do tego crash pada na wahacz, jest jakikolwiek sens go zakładać?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sadam




Dołączył: 24 Sty 2014
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

PostWysłany: Pią 18:38, 04 Lip 2014    Temat postu:
Ja mam samoróbki i pasują jak trzeba, to zależy jakiej długości będą te przednie. Mam przednie i tylne bo na jedna stronę jak próbowałem kłaść motor to sam przedni nie wystarczał a i kumple mówili że fanie wygląda z tylnymi Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szakalo
Znajomy



Dołączył: 12 Maj 2014
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:11, 04 Lip 2014    Temat postu:
sadam dawaj fote Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kys85




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Katowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 16:14, 17 Lip 2014    Temat postu:
wziąłem te CSP. dobrze i solidnie wyglądają choć są strasznie wielkie.
Jestem po pierwszej przejażdżce w nich czułem dziwne delikatne drgania na kierownicy ale albo się przyzwyczaiłem albo znikły po kilku kilometrach.
pokombinuje jeszcze w późniejszym czasie jak je usztywnić bo jakoś nie ufam jednej śrubie M10 że wytrzyma szlag i crash pada po prostu nie zostawię na ulicy.
łapłem też grzybki na wahacz ale kurcze nie zwróciłem uwagi że w miejscu na rolki jest drobniejszy gwint i go trochę sponiewierałem Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
avator
Administrator



Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 17:06, 17 Lip 2014    Temat postu:
kys85 napisał:
wziąłem te CSP. dobrze i solidnie wyglądają choć są strasznie wielkie.
Jestem po pierwszej przejażdżce w nich czułem dziwne delikatne drgania na kierownicy ale albo się przyzwyczaiłem albo znikły po kilku kilometrach.
pokombinuje jeszcze w późniejszym czasie jak je usztywnić bo jakoś nie ufam jednej śrubie M10 że wytrzyma szlag i crash pada po prostu nie zostawię na ulicy.
łapłem też grzybki na wahacz ale kurcze nie zwróciłem uwagi że w miejscu na rolki jest drobniejszy gwint i go trochę sponiewierałem Razz


jakie dragania ? może nie dokręcone , choć w to wątpię, ta śruba ma się skrzywić a nie upierdolić uchwyt z ramy czy silnika , a jaka twardość M10 , co znaczy że sponiewierałeś gwint ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kys85




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Katowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 17:43, 17 Lip 2014    Temat postu:
imbus wsadziłem w 40cm gaz rurkę wiec nie ma szans żeby był źle dokręcony Smile
swoją drogą dobry patent jest z tym osadzeniem na sztywno nakrętki ze szpilki bo nie wiem jak bym tam za chłodnicą doszedł kluczem.
m10 8.8 wiem co robię Wink to nie pierwsze moje crash pady.
myślałem o tym żeby dorobić mocowanie do tych aluminiowych części do których przytwierdzony jest crash pad i połączyć oba prętem gwintowanym miedzy silnikiem a kolektorem wsadzonym np w przewód paliwowy, żeby w razie czego nie przerysować ani silnika ani kolektorów, i ładnie pomalować na czarno żeby się w oczy nie rzucało. ale to muszę jeszcze dobrze przemyśleć czy to ma sens.
a gwint normalnie objechałem, przegwałciłem bo myślałem że jest tam lakier + 10-cio letni syf. już jest rozwiertany na razie na 9,5. jutro pojadę i kupie dłuższą o cm śrubę i zamontuje nakrętkę za wahaczem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
avator
Administrator



Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 17:51, 17 Lip 2014    Temat postu:
a i wszystko jasne ,
jak pisałeś zrób tak jak chcesz, choć nie wiem czy gmole lub klatka nie będzie lepszym rozwiązaniem, podeślij jakis projekt ,się coś wymyśli .
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kys85




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Katowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 17:58, 17 Lip 2014    Temat postu:
gmole dobra rzecz ale dobrze wyglądają jedynie na motocyklach z okrągłą lampą Cool
na razie zapoznaje się z Zetą dlatego każda uwaga dla mnie jest cenna Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kys85




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Katowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 17:59, 18 Lip 2014    Temat postu:
musiałem jednak rozwiertać 10mm uchwyt na rolki bo na 9,5 ładnie śruba weszła na ciasno ale gwint w śrubie 8.8 się spłaszczył Razz
crash pady wyglądają tak


pod tylnego crasha musiałem podłożyć 3 podkładki by zrównać z wahaczem


Ostatnio zmieniony przez kys85 dnia Pią 18:02, 18 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
avator
Administrator



Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 18:01, 18 Lip 2014    Temat postu:
i ładnie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pablo




Dołączył: 05 Lip 2011
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gorzów Wlkp.
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 19:11, 18 Lip 2014    Temat postu:
kys85 napisał:
rada dobra Smile dzięki
a co do tego crash pada na wahacz, jest jakikolwiek sens go zakładać?


Crash na wachaczu , jak najbardziej się przydaje.Miesiąc temu zaliczyłem szlifa , miałem crashe na wachaczu idzieki temu nawet rysy na nim niema (crash się wygiął).
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kys85




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Katowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 10:54, 10 Sie 2014    Temat postu:
jednak będę musiał pokombinować jak troszkę usztywnić te crash pady CSP.
ostatnio pod garażem moto nie utrzymałem i musiałem położyć na boku. upadł z niewielkiej wysokości bo jak długo umiałem to trzymałem, śruba się wygięła a crash pad oparł się o mocowanie kolektora
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mario_3m
Świeżak



Dołączył: 28 Lip 2014
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdynia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 23:30, 24 Sie 2014    Temat postu:
Wczoraj i ja położyłem swoje piękności 750 09". Dobrze, że to parkingówka, jednakże crash pady proste Barracudy nie zabezpieczyły przed porysowaniem dekla alternatora. Czy Szanowni Koledzy mogli by mi pomierzyć długość swoich lewych crash padów od ramy? W przy Barracudzie to 8 cm. Głównie chodzi mi o Puigi grzybkowe, nie koniecznie pro czy R12 oraz Womet - tech, dzieki wielkie LWG
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ULOK
Świeżak



Dołączył: 17 Wrz 2013
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LOP/LUB
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:00, 09 Wrz 2014    Temat postu:
Top block made in home...












Ostatnio zmieniony przez ULOK dnia Wto 21:24, 09 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Tuning / Akcesoria - Z750/R/S/Z800/Z900 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 14, 15, 16, 17  Następny
Strona 15 z 17

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin