Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Wto 20:49, 01 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
te crashe są b.dobre , napewno lepsze niż te przereklamowane rizomy,puigy i etc. ...TopBloki ..spoko, dają rade ale kosztowne. i trzeba dorabiać
Osobiście nie polecam w/w przecenionej ochrony no chyba ze portfel ...to sprawa indywidualna .
co to tematu to jest "Made In Home" z dopiskiem , wiadomo ktoś coś wytoczył i jest.
Chcesz znać moje zdanie ??
Kup ertalon/polimid i sam se zrób
i oczywiście własne logo
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
kys85
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Katowice Płeć:
|
Wysłany: Śro 12:43, 02 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
rada dobra dzięki
a co do tego crash pada na wahacz, jest jakikolwiek sens go zakładać?
|
|
Powrót do góry |
|
|
sadam
Dołączył: 24 Sty 2014
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
|
Wysłany: Pią 18:38, 04 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Ja mam samoróbki i pasują jak trzeba, to zależy jakiej długości będą te przednie. Mam przednie i tylne bo na jedna stronę jak próbowałem kłaść motor to sam przedni nie wystarczał a i kumple mówili że fanie wygląda z tylnymi
|
|
Powrót do góry |
|
|
szakalo
Znajomy
Dołączył: 12 Maj 2014
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Płeć:
|
Wysłany: Pią 20:11, 04 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
sadam dawaj fote
|
|
Powrót do góry |
|
|
kys85
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Katowice Płeć:
|
Wysłany: Czw 16:14, 17 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
wziąłem te CSP. dobrze i solidnie wyglądają choć są strasznie wielkie.
Jestem po pierwszej przejażdżce w nich czułem dziwne delikatne drgania na kierownicy ale albo się przyzwyczaiłem albo znikły po kilku kilometrach.
pokombinuje jeszcze w późniejszym czasie jak je usztywnić bo jakoś nie ufam jednej śrubie M10 że wytrzyma szlag i crash pada po prostu nie zostawię na ulicy.
łapłem też grzybki na wahacz ale kurcze nie zwróciłem uwagi że w miejscu na rolki jest drobniejszy gwint i go trochę sponiewierałem
|
|
Powrót do góry |
|
|
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Czw 17:06, 17 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
kys85 napisał: | wziąłem te CSP. dobrze i solidnie wyglądają choć są strasznie wielkie.
Jestem po pierwszej przejażdżce w nich czułem dziwne delikatne drgania na kierownicy ale albo się przyzwyczaiłem albo znikły po kilku kilometrach.
pokombinuje jeszcze w późniejszym czasie jak je usztywnić bo jakoś nie ufam jednej śrubie M10 że wytrzyma szlag i crash pada po prostu nie zostawię na ulicy.
łapłem też grzybki na wahacz ale kurcze nie zwróciłem uwagi że w miejscu na rolki jest drobniejszy gwint i go trochę sponiewierałem |
jakie dragania ? może nie dokręcone , choć w to wątpię, ta śruba ma się skrzywić a nie upierdolić uchwyt z ramy czy silnika , a jaka twardość M10 , co znaczy że sponiewierałeś gwint ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
kys85
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Katowice Płeć:
|
Wysłany: Czw 17:43, 17 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
imbus wsadziłem w 40cm gaz rurkę wiec nie ma szans żeby był źle dokręcony
swoją drogą dobry patent jest z tym osadzeniem na sztywno nakrętki ze szpilki bo nie wiem jak bym tam za chłodnicą doszedł kluczem.
m10 8.8 wiem co robię to nie pierwsze moje crash pady.
myślałem o tym żeby dorobić mocowanie do tych aluminiowych części do których przytwierdzony jest crash pad i połączyć oba prętem gwintowanym miedzy silnikiem a kolektorem wsadzonym np w przewód paliwowy, żeby w razie czego nie przerysować ani silnika ani kolektorów, i ładnie pomalować na czarno żeby się w oczy nie rzucało. ale to muszę jeszcze dobrze przemyśleć czy to ma sens.
a gwint normalnie objechałem, przegwałciłem bo myślałem że jest tam lakier + 10-cio letni syf. już jest rozwiertany na razie na 9,5. jutro pojadę i kupie dłuższą o cm śrubę i zamontuje nakrętkę za wahaczem.
|
|
Powrót do góry |
|
|
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Czw 17:51, 17 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
a i wszystko jasne ,
jak pisałeś zrób tak jak chcesz, choć nie wiem czy gmole lub klatka nie będzie lepszym rozwiązaniem, podeślij jakis projekt ,się coś wymyśli .
|
|
Powrót do góry |
|
|
kys85
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Katowice Płeć:
|
Wysłany: Czw 17:58, 17 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
gmole dobra rzecz ale dobrze wyglądają jedynie na motocyklach z okrągłą lampą
na razie zapoznaje się z Zetą dlatego każda uwaga dla mnie jest cenna
|
|
Powrót do góry |
|
|
kys85
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Katowice Płeć:
|
Wysłany: Pią 17:59, 18 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
musiałem jednak rozwiertać 10mm uchwyt na rolki bo na 9,5 ładnie śruba weszła na ciasno ale gwint w śrubie 8.8 się spłaszczył
crash pady wyglądają tak
pod tylnego crasha musiałem podłożyć 3 podkładki by zrównać z wahaczem
Ostatnio zmieniony przez kys85 dnia Pią 18:02, 18 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Pią 18:01, 18 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
i ładnie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pablo
Dołączył: 05 Lip 2011
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gorzów Wlkp. Płeć:
|
Wysłany: Pią 19:11, 18 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
kys85 napisał: | rada dobra dzięki
a co do tego crash pada na wahacz, jest jakikolwiek sens go zakładać? |
Crash na wachaczu , jak najbardziej się przydaje.Miesiąc temu zaliczyłem szlifa , miałem crashe na wachaczu idzieki temu nawet rysy na nim niema (crash się wygiął).
|
|
Powrót do góry |
|
|
kys85
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Katowice Płeć:
|
Wysłany: Nie 10:54, 10 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
jednak będę musiał pokombinować jak troszkę usztywnić te crash pady CSP.
ostatnio pod garażem moto nie utrzymałem i musiałem położyć na boku. upadł z niewielkiej wysokości bo jak długo umiałem to trzymałem, śruba się wygięła a crash pad oparł się o mocowanie kolektora
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mario_3m
Świeżak
Dołączył: 28 Lip 2014
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdynia Płeć:
|
Wysłany: Nie 23:30, 24 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Wczoraj i ja położyłem swoje piękności 750 09". Dobrze, że to parkingówka, jednakże crash pady proste Barracudy nie zabezpieczyły przed porysowaniem dekla alternatora. Czy Szanowni Koledzy mogli by mi pomierzyć długość swoich lewych crash padów od ramy? W przy Barracudzie to 8 cm. Głównie chodzi mi o Puigi grzybkowe, nie koniecznie pro czy R12 oraz Womet - tech, dzieki wielkie LWG
|
|
Powrót do góry |
|
|
ULOK
Świeżak
Dołączył: 17 Wrz 2013
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LOP/LUB Płeć:
|
Wysłany: Wto 21:00, 09 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Top block made in home...
Ostatnio zmieniony przez ULOK dnia Wto 21:24, 09 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|