Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pitrak
Z-zlot friend
Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3223
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo Płeć:
|
Wysłany: Pią 18:53, 26 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Ja poszukuję coś takiego
oraz coś w tym rodzaju
[link widoczny dla zalogowanych]
Sam dalej nie wiem co lepiej wybrać ;-(
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
13b
Stary wyga
Dołączył: 02 Sie 2009
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wolin Płeć:
|
Wysłany: Pią 20:35, 26 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
ja ma puig-a, kupionego u Uli i Bizona. Mogę spokojnie polecić - fajnie wyglądają, łatwa instalacja no i mam nadzieje ze nigdy nie będą używane!
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Ulaaa
Stary wyga
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: W-wa Płeć:
|
Wysłany: Pią 22:34, 26 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
pitrak zapraszam:
[link widoczny dla zalogowanych]
mamy i jedne i drugie
Adrian na swoim Zecie ma te Puiga a ja mam te lsl
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pitrak
Z-zlot friend
Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3223
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo Płeć:
|
Wysłany: Sob 2:06, 27 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Kochanieńka ! normalnie ratujesz mi moja skórę he he he he Oczywiście byłem na Waszej stronie i w tym sęk , że macie oba te "Crash Pady" Jak by był jeden z nich to nie zachodziłbym po rozum , który mam wybrać Ale na pewno zamówię u Was (I dziękuję za pomoc w rozmiarze " Kombinezonu")
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Sob 10:00, 27 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Najlepiej zaloz oba na raz. Ochrony nigdy za wiele
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Cerb
Stwórca
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława Płeć:
|
Wysłany: Sob 10:19, 27 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
jarekt napisał: | Najlepiej zaloz oba na raz. Ochrony nigdy za wiele  |
Przy malym Zecie wystarcza te gorne bo chronia bak i dekielki na silniku, przy Z1000 warto zalozyc i gorne i dolne (silnik jest szerszy).
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Ulaaa
Stary wyga
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: W-wa Płeć:
|
Wysłany: Sob 10:32, 27 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Ja mam założone i na chłodnice i na dekle.. Jakoś nie chce wierzyć że nawet przy parkingówce te górne ochronią dekle:), więc założyłam te lsl:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Cerb
Stwórca
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława Płeć:
|
Wysłany: Sob 11:35, 27 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Chronia przynajmniej z prawej strony czyli tej gdzie jest tlumik. Przy zalozonych gornych crashpadach w moim Z1000 po malej glebie mialem delkikatnie porysowany dekiel sprzegla a ten jak wiadomo jest znacznie szerszy niz w Z750. Zreszta gleby/szlify sa rozne, najlepiej bylo by sie po prostu nie przewracac.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Wąski
Zetofil
Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 1190
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków/Dębica Płeć:
|
Wysłany: Sob 12:12, 27 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Dokladnie Cerb. Najlepiej sie nie przewracac. Ja mam crashpady puiga i przy parkingowce, crashpad ok, wszystko elegancko, ale wlasnie to jest ból, przytarl mi sie ten dekielek od sprzegla... Dolne crashe sa potrzebne w litrowce.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Wto 18:57, 30 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Witam mam do zaoferowanie crash pady do Kawasaki Z750 i Z1000 04-06rok produkcji nr aukcji (numer 981631401) pozdrawiam wszystkich użytkowników forum
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Waldi
Bywalec
Dołączył: 05 Gru 2008
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Pon 14:35, 05 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Witajcie. Potrzebuję małej pomocy. Chciałem wymienić swoje crash pady (te montowane przy silniku, a więc na śrubie mocującej silnik do ramy, jak dobrze się zorientowałem) i chyba za mocno się do tego przyłożyłem Zerwałem gwint w nakrętce. Śrubę mam ok, ale nakrętkę muszę dokupić. Wiem, że śruba jest utwardzana, ale nie mam bladego pojęcia jak to jest z tą nakrętką. Czy ona też powinna być utwardzana? A może ktoś będzie w stanie podpowiedzieć, gdzie w Warszawie mógłbym taką nakrętkę dokupić?
Będę wdzięczny za każdą pomoc
Poza tym chyba czas najwyższy zainwestować w klucz dynamometryczny bo najwyraźniej przesadzam przy skręcaniu
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Cerb
Stwórca
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława Płeć:
|
Wysłany: Pon 17:43, 05 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Mysle ze wystarczy zwykla nakretka samohamowna czyli taka ktora ma jaki "patent" na zabezpieczenie przed odkreceniem. Z drugiej strony te orginalne od Zeta wygladaja na utwardzane a te dodawane do crashpadow na zwykle.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
herber
Bywalec
Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław Płeć:
|
Wysłany: Śro 7:29, 07 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Ja przez dluzszy czas jezdzilem na zwyklej nakretce z OBI i nic się nie stało. Tylko mocno dokręcić trzeba było Teraz mam crashe już..
|
|
Powrót do góry |
|
 |
rychu
Zetofil
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 1463
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubliniec Płeć:
|
Wysłany: Śro 9:53, 07 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
U mnie crashe są "tylko" na nakrętkach samohamownych a to dlatego że ori śruby są na drobnozwojowym gwincie ,to i logicznie nakrętki też.Wszystko zależy jakie się dostanie w zestawie mocowanie z crashpadami!
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Wto 8:15, 22 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Hej a ja mam takie pytanko. Zamówiłem crash padu Puiga od Uli i wszystko w porządku przesyłeczka ok (Thanks ULA;) tylko wg instrukcji ten z tą metalową tulejką ma iść na prawą strone?? a to wychodzi miej więcej tak, że ta tulejka zapiera się o głowicę czy to tak na pewno powinno być?
U kolegi 13B widzę, że ta tulejka poszła na lewą stronę już sam nie wiem
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|