Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tobiach
Dołączył: 14 Maj 2012
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrów Wielkopolski Płeć:
|
Wysłany: Pon 19:09, 27 Kwi 2015 Temat postu: Kawasaki Z800e 95KM odblokowanie do 113KM |
|
|
Witam. Próbował ktoś odblokować wersje z800e do pełnej mocy?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
RAF
Dołączył: 04 Sty 2016
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Pon 20:56, 04 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Podobno się nie da, info od Kawasaki Polska
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Pon 9:50, 11 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
RAF napisał: | Podobno się nie da, info od Kawasaki Polska |
1.Podobno się da! Info Marvel Kawasaki.
2,Zapraszam do działu POWITALNIA!
|
|
Powrót do góry |
|
|
jasiek888
Dołączył: 14 Lut 2016
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Nie 9:28, 14 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Cześć, podbijam temat bo też mnie to interesuje. Tobiach, czy udało Ci się dowiedzieć czegoś więcej w tej kwestii?
Pozdr
|
|
Powrót do góry |
|
|
mati``
Z-zlot friend
Dołączył: 06 Wrz 2012
Posty: 617
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lębork/Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Nie 10:16, 14 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
W naszym Gdańskim Marvelu twierdzą, że się da - Michałowi tak powiedzieli. Mnie przy zakupie mojego moto o takich rzeczach nie poinformowali, tylko sprzedali pełna 800tkę
|
|
Powrót do góry |
|
|
KubaR
Zaglądacz
Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bychawa (lubelskie) Płeć:
|
Wysłany: Czw 19:11, 18 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Skąd ja to znam, że się "nie da". Serwisy OEM Kawasaki poprostu dbają o swoją kieszeń, ABS'u też się podobno nie da przełożyć do z1000 gen3 z wersji z ABS a się dało (patrz mój przypadek ) Ale nie o tym mowa...
W z1000 gen3 jest śruba blokująca otwarcie przepustnicy na 100% - czy u siebie sprawdzałeś to miejsce? Czy blokadę elektroniczną w postaci wtyczki oraz mechaniczną znajdującą się pod bakiem masz obecnie zdjętą?
Wujek google daje takie wyniki:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
jasiek888
Dołączył: 14 Lut 2016
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Czw 21:12, 18 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Zajrzałem jeszcze przed chwilą pod siedzenie pasażera i z tego co widzę, raczej nie mam tej elektronicznej blokady bo obydwa białe złącza są zaślepione. Dla pewności jednak załączam fotkę tych dwóch złącz, które tam znalazłem. Potwierdźcie proszę czy to o nich mowa? Gdzie mogłaby znajdować się ta śruba ograniczająca otwarcie przepustnicy - zakładam, że pewnie z prawej strony na jej krańcu,a nie w części środkowej bezpośrednio pod zbiornikiem gdzie widać linki biegnące do manetki?
Pozdr
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez jasiek888 dnia Czw 21:58, 18 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
KubaR
Zaglądacz
Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bychawa (lubelskie) Płeć:
|
Wysłany: Pią 18:33, 19 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Czy to chodzi o te wtyczki to nie mam pojęcia, na likach powyżej nie ma konkretnej informacji. Sprawdź w serwisówce od czego są te wtyczki.
U mnie blokada była tu
[link widoczny dla zalogowanych]
Sprawdź po prostu odkręcając manetkę gazu jak pracują linki czy nie napotykają na opór.
|
|
Powrót do góry |
|
|
matek55
Dołączył: 25 Mar 2016
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pon 21:49, 18 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
I co rozwiązał ktoś odblokowanie ? Jakaś większa ingerencja czy tylko linki albo coś podobnego ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Carry
Dołączył: 11 Wrz 2010
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Pon 11:54, 25 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Podajcie numer ECU a sprawdze czy na module coś można powalczyć
|
|
Powrót do góry |
|
|
SYLAS
Dołączył: 15 Sie 2012
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mysłowice Płeć:
|
Wysłany: Nie 9:55, 29 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
Opanował ktoś odblokowanie z 800E 95KM do pełnej mocy 113?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Crash
Bywalec
Dołączył: 03 Maj 2017
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Przysucha Płeć:
|
Wysłany: Pon 7:31, 30 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
U mnie ten sam problem.
Sam nie wiem ile jest tych blokad, jeżeli usunie się mechaniczne i ew elektroniczne to pozostaje jeszcze wymiana kolektora wydechowego, ponieważ kolanka w E mają 10 mm mniejszą średnicę.
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Pon 14:50, 30 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
Heh,to zapewne dlatego "Marvel" Kawasaki Gdańsk ofeuje z kagańcem + zdjęcie kagańca + pełen układ = dobra cena w stosunku do Full wersji osiemsetki.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dyzm0
Dołączył: 28 Lip 2019
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok Płeć:
|
Wysłany: Wto 9:41, 22 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
Komuś się udało? Mógłby napisać dokładniej krok po kroku ja z nią walczyć?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Crash
Bywalec
Dołączył: 03 Maj 2017
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Przysucha Płeć:
|
Wysłany: Wto 11:28, 22 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
Oprócz tu opisanych dodam jeszcze kryzę na dolocie, zdjęcie w mojej galerii.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|