Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Waldi
Bywalec
Dołączył: 05 Gru 2008
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Pon 22:10, 26 Sty 2009 PRZENIESIONY Pon 22:21, 26 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Mnie też korci trochę zmiana tylnej lampy na tą z wbudowanymi kierunkowskazami
Zastanawiam się tylko co powiedzą na to na przeglądzie (bo różne rzeczy na ten temat słyszałem) a poza tym muszę jeszcze sprawdzić co na ten temat nasze prawo ruchu drogowego, bo wolałbym nie stracić dowodu rejestracyjnego
A tak swoją drogą, czy któryś z Was ma taką lampę? A może przynajmniej widział założoną do jakiegoś sprzęta i wie jak ona wygląda na żywo?
Ja widziałem tylko na zdjęciach i na moje oko wygląda ok, ale to jednak tylko zdjęcia
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Cerb
Stwórca
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława Płeć:
|
Wysłany: Pon 22:26, 26 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Zalozylem nowy temat zeby w tamtym nie robic balaganu.
Co do samej lampy to przejzyj ten temat :
[link widoczny dla zalogowanych]
Do goscia ktory nimi handluje mialem podjechac jeszcze w tamtym sezonie ale jakos nie moglem sie zebrac. Na zdjeciach ta do Zetow (starszych modeli) prezentuje sie naprawde niezle. Jako jedyna ma naprawde ladnie zrobione kierunki, ale na jej zakup zdecyduje sie tylko jak zobacze na zywo jak to dziala.
Jakbym jeszcze znalazl mocowanie tablicy takie montowane za tylnym kolem to taka lampa plus nakladka na siedzenie pasazera dala by zajebisty efekt.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Waldi
Bywalec
Dołączył: 05 Gru 2008
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Pon 22:47, 26 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Dzięki
Masz rację trochę niepotrzebnie tam napisałem o tej lampie.
Nawet bez zaglądania zgaduję, że namiar który podałeś jest do gościa z Mińska Maz., który ściąga lampy (i nie tylko) z USA, prawda?
Widziałem jego ofertę na allegro. Faktycznie wygląda ok, ale tak jak wspomniałem i sam zauważyłeś, bez sprawdzenia jak to wygląda na żywo nie ma się co rozpędzać z kupowaniem
Myślałem, że może ktoś z tu obecnych już miał okazję się przyjrzeć temu wynalazkowi ale najwyraźniej się przeliczyłem
|
|
Powrót do góry |
|
|
AdamFilip
Zetofil
Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WPU Płeć:
|
Wysłany: Pon 22:53, 26 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Ja też planuję zakup do nowego modelu, może będą na targach moto
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 13:17, 28 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Cześć. Prawie każdy skuter ma zespoloną lampę tylna i kerunkowskazy.
Pozdrawiam
Jacek
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cerb
Stwórca
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława Płeć:
|
Wysłany: Śro 22:09, 28 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Nowe samochody (o ile sie nie myle to ktorys model Passata) tez ma takie lampy.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 12:23, 29 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Ja uważam, że ze względów bezpieczeństwa, im tylne kierunki dalej od siebie, tym bezpieczniej. Sam chciałem założyć coś takiego na tył ale lubię lawirować między autami i zdecydowałem, że dobre diodowe kierunki będą lepszym rowiązaniem.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 17:18, 29 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Kolega ma taką lampę w ZX10R. Do lampy dołożył też kierunki, bo jednak słabo to było widoczne.. Diody kierunku mrugają na tle światła postojowego i STOPu i jest to słabo widoczne. Fajny bajer ale mało praktyczny po mojemu.
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Czw 17:33, 29 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cerb
Stwórca
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława Płeć:
|
Wysłany: Czw 22:34, 29 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Tutaj wrzucilem typ lampy jaka sprzedaje Carry na allegro :
[link widoczny dla zalogowanych] - plik otwieramy przegladarka internetowa lub jakims odtwarzaczem do filmow
A tutaj aukcja z lampa ktora ma troche inaczej zrobione kierunki :
[link widoczny dla zalogowanych]
A tutaj lampy tego typu robione prze Ermaxa czyli juz naprawde wysokiej klasy, ale wedlug opisu nie maja polskiej homologacji :
[link widoczny dla zalogowanych]
I badz tu czlowieku madry co robic ? Chwilowo wstrzymuje sie ze wszystkimi modyfikacjami, niedlugo motobazary i zloty to sie zobaczy w co warto inwestowac.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Waldi
Bywalec
Dołączył: 05 Gru 2008
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Czw 23:35, 29 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Widzę, że nie tylko ja mam taki dylemat
Mam do Was jeszcze jedno pytanie. Czy wie ktoś może, czy decydując się na wymianę kierunków na diodowe musiałbym kupować także przerywacz do układów diodowych?
Z tego co wyczytałem, niektóre motocykle mają fabrycznie montowane przerywacze do takich układów pomimo tego, że kierunków diodowych nie mają. Wiecie może jak to jest w naszych modelach?
Będę wdzięczny za podpowiedź, bo szczerze mówiąc te fabryczne kierunki jakoś mi nie odpowiadają, więc muszę coś z nimi zrobić
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cerb
Stwórca
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława Płeć:
|
Wysłany: Czw 23:45, 29 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Ja musialem przerywacz dokupic, ty pewnie tez bedziesz musial ale w tej chwili raczej nie jest duzy wydatek, na allegro w granicach 35 zl juz mozna cos wyrwac.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 0:25, 30 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
niestety przerywacz trzeba zmienić, ponieważ tradycyjnie przerywacz na bimetalu bazuje a jak wiadomo dioda bierze o wiele, wiele mniej prądu niż dioda, tak więc "pane to ne funkuje"- jak mówią czesi
z drugiej strony, przyłączam się do kolegów krzybiel i krzychuu. Przytoczę (jedną z wielu) wypadów na wakacje, gdzie w nocy posuwam, widzę błyskającą żółtą lampę, nie wiedziałem co się dzieje zwaliam, nic nie widzę, dojeżdżam a ty CBR-ka z taka właśnie lampą stoi na poboczu z taką właśnie lampą.
Osobiście (to tylko moje zdanie) nigdy do ta wąskiej lampy nie założę takiego rozwiązania
|
|
Powrót do góry |
|
|
AdamFilip
Zetofil
Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WPU Płeć:
|
Wysłany: Pią 23:39, 30 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Odnośnie przerywacza to w nowym Z1000 masz przystosowany do diodowych kierunków i nie musisz zmieniać, podłączasz i jest OK.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Waldi
Bywalec
Dołączył: 05 Gru 2008
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Sob 13:59, 31 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Hm, w nowym Z1000, tzn. o którym roczniku mowa?
A może inaczej. Ja mam Z 750S z 2006, wiesz może czy w moim będę musiał zmieniać przerywacz? A może podpowiesz mi jak mam sprawdzić czy dany przerywacz jest przystosowany do kierunków diodowych? Można sprawdzić to bez podłączania kierunków?
Z góry dzięki za informacje
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cerb
Stwórca
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława Płeć:
|
Wysłany: Sob 14:17, 31 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Na kazdym przerywaczu pisze jakiej mocy zarowki mozna do niego podlaczyc, z reguly jest to cos w stylu 2 x 21 W 2 x 5W itp. Wiadomo ze diody pochlaniaja ulamki tej mocy co zarowki i przerywacz gdy podlaczymy do niego diodowe kierunki odbiera obciazenie jako mniejsze niz dotychczas. W twoim Zecie na 99% bedzie potrzebna wymiana przerywacza.
Na stronie 496 w serwisowce masz wszystko co jest ci potrzebne, ale na pewno bedziesz musial wymienic przerywacz bo twoj jest dostosowany do obciazen 42-46 W.
Ostatnio zmieniony przez Cerb dnia Sob 14:27, 31 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|