Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Lampa tylna z wbudowanymi kierunkami
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Tuning / Akcesoria - Z750/R/S/Z800/Z900
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Waldi
Bywalec



Dołączył: 05 Gru 2008
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:10, 26 Sty 2009
PRZENIESIONY
Pon 22:21, 26 Sty 2009    Temat postu:
Mnie też korci trochę zmiana tylnej lampy na tą z wbudowanymi kierunkowskazami Smile
Zastanawiam się tylko co powiedzą na to na przeglądzie (bo różne rzeczy na ten temat słyszałem) a poza tym muszę jeszcze sprawdzić co na ten temat nasze prawo ruchu drogowego, bo wolałbym nie stracić dowodu rejestracyjnego Wink
A tak swoją drogą, czy któryś z Was ma taką lampę? A może przynajmniej widział założoną do jakiegoś sprzęta i wie jak ona wygląda na żywo?
Ja widziałem tylko na zdjęciach i na moje oko wygląda ok, ale to jednak tylko zdjęcia Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cerb
Stwórca



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:26, 26 Sty 2009    Temat postu:
Zalozylem nowy temat zeby w tamtym nie robic balaganu.

Co do samej lampy to przejzyj ten temat :

[link widoczny dla zalogowanych]

Do goscia ktory nimi handluje mialem podjechac jeszcze w tamtym sezonie ale jakos nie moglem sie zebrac. Na zdjeciach ta do Zetow (starszych modeli) prezentuje sie naprawde niezle. Jako jedyna ma naprawde ladnie zrobione kierunki, ale na jej zakup zdecyduje sie tylko jak zobacze na zywo jak to dziala.

Jakbym jeszcze znalazl mocowanie tablicy takie montowane za tylnym kolem to taka lampa plus nakladka na siedzenie pasazera dala by zajebisty efekt.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Waldi
Bywalec



Dołączył: 05 Gru 2008
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:47, 26 Sty 2009    Temat postu:
Dzięki Wink
Masz rację trochę niepotrzebnie tam napisałem o tej lampie.

Nawet bez zaglądania zgaduję, że namiar który podałeś jest do gościa z Mińska Maz., który ściąga lampy (i nie tylko) z USA, prawda?

Widziałem jego ofertę na allegro. Faktycznie wygląda ok, ale tak jak wspomniałem i sam zauważyłeś, bez sprawdzenia jak to wygląda na żywo nie ma się co rozpędzać z kupowaniem Smile
Myślałem, że może ktoś z tu obecnych już miał okazję się przyjrzeć temu wynalazkowi ale najwyraźniej się przeliczyłem Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AdamFilip
Zetofil



Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WPU
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:53, 26 Sty 2009    Temat postu:
Ja też planuję zakup do nowego modelu, może będą na targach moto
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Śro 13:17, 28 Sty 2009    Temat postu:
Cześć. Prawie każdy skuter ma zespoloną lampę tylna i kerunkowskazy.
Pozdrawiam
Jacek
Powrót do góry
Cerb
Stwórca



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:09, 28 Sty 2009    Temat postu:
Nowe samochody (o ile sie nie myle to ktorys model Passata) tez ma takie lampy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Czw 12:23, 29 Sty 2009    Temat postu:
Ja uważam, że ze względów bezpieczeństwa, im tylne kierunki dalej od siebie, tym bezpieczniej. Sam chciałem założyć coś takiego na tył ale lubię lawirować między autami Smile i zdecydowałem, że dobre diodowe kierunki będą lepszym rowiązaniem.
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Czw 17:18, 29 Sty 2009    Temat postu:
Kolega ma taką lampę w ZX10R. Do lampy dołożył też kierunki, bo jednak słabo to było widoczne.. Diody kierunku mrugają na tle światła postojowego i STOPu i jest to słabo widoczne. Fajny bajer ale mało praktyczny po mojemu.

Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Czw 17:33, 29 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Cerb
Stwórca



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:34, 29 Sty 2009    Temat postu:
Tutaj wrzucilem typ lampy jaka sprzedaje Carry na allegro :

[link widoczny dla zalogowanych] - plik otwieramy przegladarka internetowa lub jakims odtwarzaczem do filmow

A tutaj aukcja z lampa ktora ma troche inaczej zrobione kierunki :

[link widoczny dla zalogowanych]

A tutaj lampy tego typu robione prze Ermaxa czyli juz naprawde wysokiej klasy, ale wedlug opisu nie maja polskiej homologacji :

[link widoczny dla zalogowanych]

I badz tu czlowieku madry co robic ? Chwilowo wstrzymuje sie ze wszystkimi modyfikacjami, niedlugo motobazary i zloty to sie zobaczy w co warto inwestowac.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Waldi
Bywalec



Dołączył: 05 Gru 2008
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 23:35, 29 Sty 2009    Temat postu:
Widzę, że nie tylko ja mam taki dylemat Very Happy
Mam do Was jeszcze jedno pytanie. Czy wie ktoś może, czy decydując się na wymianę kierunków na diodowe musiałbym kupować także przerywacz do układów diodowych?
Z tego co wyczytałem, niektóre motocykle mają fabrycznie montowane przerywacze do takich układów pomimo tego, że kierunków diodowych nie mają. Wiecie może jak to jest w naszych modelach?
Będę wdzięczny za podpowiedź, bo szczerze mówiąc te fabryczne kierunki jakoś mi nie odpowiadają, więc muszę coś z nimi zrobić Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cerb
Stwórca



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 23:45, 29 Sty 2009    Temat postu:
Ja musialem przerywacz dokupic, ty pewnie tez bedziesz musial ale w tej chwili raczej nie jest duzy wydatek, na allegro w granicach 35 zl juz mozna cos wyrwac.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 0:25, 30 Sty 2009    Temat postu:
niestety przerywacz trzeba zmienić, ponieważ tradycyjnie przerywacz na bimetalu bazuje a jak wiadomo dioda bierze o wiele, wiele mniej prądu niż dioda, tak więc "pane to ne funkuje"- jak mówią czesi

z drugiej strony, przyłączam się do kolegów krzybiel i krzychuu. Przytoczę (jedną z wielu) wypadów na wakacje, gdzie w nocy posuwam, widzę błyskającą żółtą lampę, nie wiedziałem co się dzieje zwaliam, nic nie widzę, dojeżdżam a ty CBR-ka z taka właśnie lampą stoi na poboczu z taką właśnie lampą.

Osobiście (to tylko moje zdanie) nigdy do ta wąskiej lampy nie założę takiego rozwiązania
Powrót do góry
AdamFilip
Zetofil



Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WPU
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 23:39, 30 Sty 2009    Temat postu:
Odnośnie przerywacza to w nowym Z1000 masz przystosowany do diodowych kierunków i nie musisz zmieniać, podłączasz i jest OK.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Waldi
Bywalec



Dołączył: 05 Gru 2008
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 13:59, 31 Sty 2009    Temat postu:
Hm, w nowym Z1000, tzn. o którym roczniku mowa?
A może inaczej. Ja mam Z 750S z 2006, wiesz może czy w moim będę musiał zmieniać przerywacz? A może podpowiesz mi jak mam sprawdzić czy dany przerywacz jest przystosowany do kierunków diodowych? Można sprawdzić to bez podłączania kierunków?
Z góry dzięki za informacje Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cerb
Stwórca



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 14:17, 31 Sty 2009    Temat postu:
Na kazdym przerywaczu pisze jakiej mocy zarowki mozna do niego podlaczyc, z reguly jest to cos w stylu 2 x 21 W 2 x 5W itp. Wiadomo ze diody pochlaniaja ulamki tej mocy co zarowki i przerywacz gdy podlaczymy do niego diodowe kierunki odbiera obciazenie jako mniejsze niz dotychczas. W twoim Zecie na 99% bedzie potrzebna wymiana przerywacza.

Na stronie 496 w serwisowce masz wszystko co jest ci potrzebne, ale na pewno bedziesz musial wymienic przerywacz bo twoj jest dostosowany do obciazen 42-46 W.


Ostatnio zmieniony przez Cerb dnia Sob 14:27, 31 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Tuning / Akcesoria - Z750/R/S/Z800/Z900 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Strona 1 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin