Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DawidZ750R
Dołączył: 05 Lis 2017
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sieradz Płeć:
|
Wysłany: Nie 22:25, 05 Lis 2017 Temat postu: Modyfikacja Z750R |
|
|
Witam, od początku sezonu posiadam Kawe Z750R z 2011r.
Z biegiem czasu zacząłem grzebać.
Zaczeło się od filtrów (K&N) przez akcesoryjne klamki do nowej końcówki tłumika(Leo vince).
Związku z wymianą samej końcówki (ex-up odpięty tylko linki, całe servo jest) pozostawiłem w moto oryginalne kolektory wraz z katalizatorem.
Motocykl jeździ troche gorzej i przy normalnej jeździe pali około 7,5-8,5l .
Na full serii bo takiego kupiłem jeździł troche lepiej i oczywiście mniej palił.
Czy waszym zdaniem dobrym pomysłem jest wybebeszenie katalizatora i na strojenie? Czy zostawić katalizator i na strojenie?
Najlepiej z uzasadnieniem zdania
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
damiang
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska Płeć:
|
Wysłany: Pon 6:34, 06 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Latasz nią turystycznie? Jeżeli tak, zostaw katalizator.
Jeżeli nie, wywal i na strojenie Są zwolennicy i przeciwnicy katalizatorów, ja jestem pomiędzy. W przypadku nakedów do zabawy preferuję jednak opcję bez kata, po prostu moto lepiej oddycha
|
|
Powrót do góry |
|
|
DawidZ750R
Dołączył: 05 Lis 2017
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sieradz Płeć:
|
Wysłany: Pon 12:49, 06 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Jeżdżę dużo po mieście i w sumie w koło komina, 2 razy byłem na torze w przyszłym sezonie będzie więcej toru Wiec raczej katalizator out
|
|
Powrót do góry |
|
|
damiang
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska Płeć:
|
Wysłany: Pon 14:10, 06 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Dokładnie tak
Ah, bo bym zapomniał, przywitaj się z nami tutaj (napisz coś o sobie, skąd jesteś etc):
http://www.z1000.fora.pl/powitalnia,6/
I jak masz ochotę, załóż temat w Galerii, gdzie opiszesz swojego konia + modyfikacje, dasz jakieś fotki - będzie co czytać przez zimę
|
|
Powrót do góry |
|
|
lubon
Bywalec
Dołączył: 04 Sie 2011
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pabianice - łódzkie Płeć:
|
Wysłany: Pon 18:53, 06 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
wywal kata, załóż decata i ogień
Ostatnio zmieniony przez lubon dnia Pon 18:56, 06 Lis 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
DawidZ750R
Dołączył: 05 Lis 2017
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sieradz Płeć:
|
Wysłany: Pon 22:11, 06 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Chodzi ci o wymianę kolektorów na nowe czy wypatroszenie oryginalnych mówić o decatcie?
|
|
Powrót do góry |
|
|
lubon
Bywalec
Dołączył: 04 Sie 2011
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pabianice - łódzkie Płeć:
|
Wysłany: Wto 8:57, 07 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
najlepszą opcją jest wymiana całego układu ale decat sam też da rade - czyli rura wstawiona w miejscu gdzie jest cat
Ostatnio zmieniony przez lubon dnia Wto 8:58, 07 Lis 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
UwierZ
Świeżak
Dołączył: 23 Cze 2014
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mazowieckie Płeć:
|
Wysłany: Wto 18:06, 07 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
A nie lepiej wydłubać kata z ori wydechu zamiast ciąć i spawać? Ja tak zrobiłem i jest ok. No chyba, że w wersji R jest coś inaczej.
|
|
Powrót do góry |
|
|
UwierZ
Świeżak
Dołączył: 23 Cze 2014
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mazowieckie Płeć:
|
Wysłany: Wto 21:28, 07 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
No proszę Cię bez przesady Wystarczy klucz młotek i śrubokręt ewentualnie przecinak albo wiertarka. Odkręcasz wydech, wkładasz w dolot śrubokręt albo przecinak i stukasz. Jak masz wiertarkę to przewiercasz kata i szybciej idzie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
DawidZ750R
Dołączył: 05 Lis 2017
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sieradz Płeć:
|
Wysłany: Śro 17:02, 08 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
UwierZ napisał: | No proszę Cię bez przesady Wystarczy klucz młotek i śrubokręt ewentualnie przecinak albo wiertarka. Odkręcasz wydech, wkładasz w dolot śrubokręt albo przecinak i stukasz. Jak masz wiertarkę to przewiercasz kata i szybciej idzie. |
Dokładnie myślę tak zrobić, lecz alby wysypać pozostałości będę musiał kolektory odkręcić, czy podczas tegu zabiegu musze wymień uszczelki przy kolektorach?
|
|
Powrót do góry |
|
|
UwierZ
Świeżak
Dołączył: 23 Cze 2014
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mazowieckie Płeć:
|
Wysłany: Śro 17:44, 08 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Nic nie musisz odkręcać. Odpalasz moto dajesz gazu i wszystko wylatuje. Tylko nie radzę odpalać w garażu bo wszystko będziesz miał siwe
|
|
Powrót do góry |
|
|
DawidZ750R
Dołączył: 05 Lis 2017
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sieradz Płeć:
|
Wysłany: Śro 21:43, 08 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Zabieg przeszedł prawie pomyślnie, po za tym ze wystraszyłem się po pierwszej redukcji z miedzygazem gdy moto schodziło z obrotów to prawie wszystko gra, mały problem taki ze coś mi się chyba nie spasowalło i muszę poprawić. Mimo go ogień leci taki ze w lusterku robi się jasno.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Prolab
Dołączył: 18 Lip 2015
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: silesia Płeć:
|
Wysłany: Sob 19:50, 11 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
zestroiłeś już ??
|
|
Powrót do góry |
|
|
DawidZ750R
Dołączył: 05 Lis 2017
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sieradz Płeć:
|
Wysłany: Sob 11:09, 18 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Nie stroiłem jeszcze, na pewno opisze co i jak po zabiegu [/list]
|
|
Powrót do góry |
|
|
|