Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Wto 18:02, 12 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Chłopaki,wszystko zależy od subiektywnych upodobań,mianowicie:
-przełożenie 14/46 mi pasuje,ale tylko na miasto i krótkie terrorystycze traski
-14/43 jeżdżę zawsze i wszędzie
...a jak jest u was?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 10:46, 24 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
helloPaul napisał: |
Jak będziesz miał okazje, przejedź się tym tak z 2-3 godzinki i tak około 100-200km i daj znać jak się sprawdza. Sam robie takie trasy jako minimum zawsze i jestem ciekawy jak by taka zębatka się sprawdzała |
właśnie zrobiłem trase - 2 dni pod rząd po 260 km... są plusy i minusy ,
plusy są takie że jak zapiąłem 5 bieg w Markach to zrzuciłem go dopiero po 200 km elastyczność na najwyższym biegu - rewelacja.... wyprzedzanie i dynamika - rewelacja, praktycznie od 70-80km/h jedziesz na 5 i bez problemu przyspieszasz , minusy to spalanie - ok 0,5-0,7 litra, przy 130 - 150 masz już dobre 8 tyś obrotów wiec stąd spalanie.
PLUSY
dynamika i elastyczność - super
Minusy
spalanie w góre
obroty w góre o jakieś na oko 1000-1500
na standardowej zębatce palił mi 5,2 - 5,4 teraz na jednym zębie z przodu mniej minimalnie powyżej 6.
Pozdr
|
|
Powrót do góry |
|
|
helloPaul
Dołączył: 02 Cze 2011
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 17:27, 24 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Mumin napisał: | helloPaul napisał: |
Jak będziesz miał okazje, przejedź się tym tak z 2-3 godzinki i tak około 100-200km i daj znać jak się sprawdza. Sam robie takie trasy jako minimum zawsze i jestem ciekawy jak by taka zębatka się sprawdzała |
właśnie zrobiłem trase - 2 dni pod rząd po 260 km... są plusy i minusy ,
plusy są takie że jak zapiąłem 5 bieg w Markach to zrzuciłem go dopiero po 200 km elastyczność na najwyższym biegu - rewelacja.... wyprzedzanie i dynamika - rewelacja, praktycznie od 70-80km/h jedziesz na 5 i bez problemu przyspieszasz , minusy to spalanie - ok 0,5-0,7 litra, przy 130 - 150 masz już dobre 8 tyś obrotów wiec stąd spalanie.
PLUSY
dynamika i elastyczność - super
Minusy
spalanie w góre
obroty w góre o jakieś na oko 1000-1500
na standardowej zębatce palił mi 5,2 - 5,4 teraz na jednym zębie z przodu mniej minimalnie powyżej 6.
Pozdr |
Dzięki za testy Mi pali ok 6-7l non stop, ciekawe ile by palił po większej zębatce. Czyli jednym słowem do tras idealna, minus to większy hałas przez podniesione obroty (co na moim LeoVince GP może okazać się dość uciążliwe). Musze sie zastanowić
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 14:24, 26 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
to musisz go zdrowo pałować jak na trasie na standardowych zembach pali 6-7
naprawde polecam na 5 biegu przyspieszasz od 50 - 60 km/h .... wszystko kosztem ok 10% wiekszego spalania i ok 10% wiekszych obrotów,
Pozdr.
|
|
Powrót do góry |
|
|
rychu
Zetofil
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 1463
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubliniec Płeć:
|
Wysłany: Pią 21:09, 26 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Mumin napisał: | naprawde polecam na 5 biegu przyspieszasz od 50 - 60 km/h .... wszystko kosztem ok 10% wiekszego spalania i ok 10% wiekszych obrotów,
Pozdr. |
Motong jest po to żeby dostał w pizdeczkę a nie głaskać go na 6-ce przy 60km/h
|
|
Powrót do góry |
|
|
helloPaul
Dołączył: 02 Cze 2011
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 9:03, 27 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
No już niestety zamówiłem cały napęd ze standardowymi zębatkami Sunstara więc narazie zmiany nie będzie.
Co do pałowania - własnie wbrew pozorom niekoniecznie tylko ja śmigam po samych górach i czechach, same zakręty Więc ciągle dwójka, trójka i tylko na prostych czwórka czasami ale to też nie zawsze bo lepiej na tej trójce dojebać do konca obrotow i silnikiem shamowac przed zakretem niz pieprzyc się ze zmianą biegów ktora zajmuje o wiele więcej czasu i moze byc za późna przed zakrętem. Nie wiem czemu mi tak zżera, ale zawsze najwięcej z całej ekipy jak jeździmy (Hornet, ZX6R, B-King)
|
|
Powrót do góry |
|
|
flamaster
Znajomy
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 14:23, 28 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
hej, chciałbym kupić albo 14 na przód albo 45 może 46 na tył, wiecie gdzie dostać te cuda? na allegro coś krucho, bardziej bym się skłaniał do kupna tylu ze względu iż łatwiej montować bo przód nie wiem jak to zrobić
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Nie 21:34, 02 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Ja kupowałem/wymieniałem [link widoczny dla zalogowanych].
|
|
Powrót do góry |
|
|
flamaster
Znajomy
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 14:21, 13 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
mam napęd w połowie naciągu i nie wiem co teraz lepiej wybrać 14 przód czy 45/46 tył. Jakieś sugestie za/przeciw którejś zębatce?
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Pią 19:14, 13 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
flamaster napisał: | mam napęd w połowie naciągu i nie wiem co teraz lepiej wybrać 14 przód czy 45/46 tył. Jakieś sugestie za/przeciw którejś zębatce? |
Wszystko zależy czy zostawiasz na stałe - zmieniaj przód,czy będziesz modził i testował - zmieniaj tył?!
|
|
Powrót do góry |
|
|
dawcus
Dołączył: 31 Maj 2014
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Oświęcim Płeć:
|
Wysłany: Sob 11:09, 14 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Mi gość w serwisie Kawasaki powiedział, że jak do Z800 wsadził przednią zębatkę krótszą o jeden ząb to nie ten motocykl. Idzie jak litr bez dwóch zdań. Obroty o 1000-1500 wyższe i spalanie także ale coś za coś
W Z750 będzie tak samo zapewne także ja bym się nie wahał i zmieniał przód.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Daavid
Dołączył: 08 Kwi 2014
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Koszalin Płeć:
|
Wysłany: Sob 23:45, 14 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
A potrafi ktoś mniej więcej powiedzieć o ile zmniejszy się vmax przy przełożeniu 14/43 i jak duże jest przekłamanie licznika?
|
|
Powrót do góry |
|
|
RasAlGhul
Zetofil
Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 1437
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Banino Płeć:
|
Wysłany: Sob 23:58, 14 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
V max może nawet wzrosnąć, zależy od warunków, przekłamanie będzie o 6,7%
|
|
Powrót do góry |
|
|
szakalo
Znajomy
Dołączył: 12 Maj 2014
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Płeć:
|
Wysłany: Wto 19:11, 03 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
mihoo napisał: | Co do wymiany zdawczej,to kto sam wymieniał ten wie,iż łatwo nie było....
Czekamy na Twoje subiektywne odczucia
Pozdro |
Oj nie jest, mam problem z odkręceniem śruby od zdawczej śrubę odkręcamy w prawo czy lewo? jest tam prawy czy lewy gwint? ktoś tak dowalił że w żadną nie idzie aż zwątpiłem
|
|
Powrót do góry |
|
|
waski-11
Stary wyga
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Wto 20:07, 03 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
gwint jest standardowy zabezpieczony podkładką
odkręcasz w lewą stronę
|
|
Powrót do góry |
|
|
|