Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sadam
Dołączył: 24 Sty 2014
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
|
Wysłany: Śro 0:24, 05 Lut 2014 Temat postu: Olejarka samoróbka? |
|
|
Żeby nie było szukałem i są fajne tematy na forum ale o samoróbce nie widziałem Ktoś może taką skonstruował? Chodzi mi taka myśl po głowie pewne koncepcje mam ale może ktoś coś ciekawego powie javascript:emoticon('')
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
D0minik
Znajomy
Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 330
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Sob 12:54, 26 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Daj sobie spokój z takimi wynalazkami, posmarujesz co 300-500 km i bedzie git. No, chyba, ze lubisz miec wszystko upierdolone z oleju,a z tym wynalazkiem napewno nie bedzie to tylko felga. Znajomy to sciagnal jak zobaczyl, ze jego dainese racing white jest teraz dalmatyńczykiem ^^
|
|
Powrót do góry |
|
|
ULOK
Świeżak
Dołączył: 17 Wrz 2013
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LOP/LUB Płeć:
|
Wysłany: Nie 9:07, 27 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
A wcale się z Tobą Dominik nie zgodzę.Prawda chlapie, na początku trzeba dużo czasu poświęcić żeby dobrze wyregulować i później jest tylko lepiej.Coś takiego skonstruowałem w ZX6R i problemów nie było.
Zapewne znajdzie się ktoś przeciwny wynalazkowi jak dla mnie spełnił swoje zadanie... [link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez ULOK dnia Nie 9:07, 27 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
D0minik
Znajomy
Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 330
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Nie 9:46, 27 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Może tak jak mówisz, kwestia regulacji, nie mniej jednak widziałem znajomego ciuszki i mnie to zniechęciło, tym bardziej, ze postawic zetke na stojak to robota na dwie minuty - dla mnie żaden problem.
Ps, nie pamiętam na tą chwilę, ale całkiem możliwe, że nie miał oslony lancucha, bo kombinowal z zebatkami i prawdopodobnie to było przyczyną
Ostatnio zmieniony przez D0minik dnia Nie 9:48, 27 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Seven25
Bywalec
Dołączył: 22 Kwi 2014
Posty: 182
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wola Ociecka Płeć:
|
Wysłany: Wto 18:11, 29 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Tak jak Ulok pisze, wszystko to kwestia odpowiedniego wyregulowania, a jest to bardzo wygodne, kumpel ma w R1 i spełnia funkcję w 100%
|
|
Powrót do góry |
|
|
sadam
Dołączył: 24 Sty 2014
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
|
Wysłany: Nie 22:22, 04 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
A ja mogę powiedzieć więcej bo sam taka zrobiłem już kilka tras zaliczyłem i problemu nie ma, na początku jak z olejem przesadziłem to fakt aż osłonka ciekła ;P ale teraz sama przyjemność z jazdy mam parę zdjęć z pracy i mniej więcej koszty mogę się podzielić informacjami może jutro jak chwilę znajdę to opiszę. Koszt wszystkiego około 100zł
|
|
Powrót do góry |
|
|
flamaster
Znajomy
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 19:00, 05 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Jakbyś mógł podesłać byłbym wdzięczny każdy mod w moto to sama frajda
|
|
Powrót do góry |
|
|
sadam
Dołączył: 24 Sty 2014
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
|
Wysłany: Pon 22:32, 05 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
A wiec zacząłem od zakupu sterownika. Znalazlem go na alledrogo od pana Grzegorza, który ma różne rodzaje ale ten był najlepszy i w sumie dedykowany do tego. Sterowany jest poprzez czasy ktore można dowolnie ustawic, trzeba tylko miernikiem spradzić jak jest sterowany plusem czy minusem na neutralu i na biegu i mówimy mu co i jak. Za pare dni mamy paczuszke i działa jak trzeba. Ma też dodatkowo opcje odłaczania jak jestesmy na "luzie". Oto on. cena jego to około 50 zł [link widoczny dla zalogowanych]
do tego potrzebujemy jeszcze jakiś metr przewodów 6 i 4. Koszt to jakieś 3zł chyba, ale zależy co z czym będziemy łączyć. Ja jako podajnik na lancuch wybrałem rurkę miedzianą hamulcową ale w przyszlości może czymś zastąpie. Zawór paliwowy stosowany czesto do odciecia paliwa w starszych instalacjach LPG, też z alledrogo około 40zł plus zbiorniczek do płynu hamlucowego z ciągnika Ursus c360 za 2.50ZŁ w sklepie rolniczym i oczywisćie parę tretytek oraz do tego kilka przewodów. W moim przypadku podłączyłem sie do swiateł postojowych wiec włącza się automatycznie a jak stoi na "luzie" to poprzez wpięcie się przy czujniku. Gdy sie rozgrzewa to nie kapie, a jak ruszę to po chwili podaje olej na łańcuch. Po tak krótkim dystansie (około 500km) nie mogę powiedzieć o zużyciu ale wygoda jest. Oleju nie musiałem dolewać jeszcze. Łańcuch w dotyku jest cały czas naoliwiony i na taki wyglada. Olej jaki używam to Hipol 80w90
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
sadam
Dołączył: 24 Sty 2014
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
|
Wysłany: Wto 7:27, 13 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Po kolejnych 300 km nawet częściowo w deszczu łańcuch jest wciąż dobrze naoliwiony a opona nie była wcale mokra od oleju zastanawiam się tylko nad zastosowaniem
|
|
Powrót do góry |
|
|
|