Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
chesss
Bywalec
Dołączył: 22 Paź 2010
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łorsoł Płeć:
|
Wysłany: Śro 15:58, 04 Kwi 2012 Temat postu: Podnoszenie mocy |
|
|
Czy ktoś próbował tego zabiegu w z 750 08rok ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
MarcelT800
Stary wyga
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 534
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Płeć:
|
Wysłany: Śro 16:00, 04 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Co masz na myśli ??
Komputer
Wydech
Filtr KN
Czy mechaniczne ingerencje ??
|
|
Powrót do góry |
|
|
chesss
Bywalec
Dołączył: 22 Paź 2010
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łorsoł Płeć:
|
Wysłany: Śro 16:53, 04 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
mam na mysli komputer i wydech
|
|
Powrót do góry |
|
|
maciek179
Dołączył: 23 Cze 2011
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok Płeć:
|
Wysłany: Śro 18:35, 04 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
najlepszym zabiegiem jest zmiana motocykla na mocniejszy, poważnie
|
|
Powrót do góry |
|
|
OxBown
Bywalec
Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Śro 18:36, 04 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
pytanie czy jest sens sie bawic. bo najlepiej by wlozyc albo zrobic obliczony wydech razem z kolektorami, filtr i komp to moze ze wszystkim 10km by bylo a wydech 4tys, filtr 250, komp 1200 i strojenie pewno tez z 1000 zeby miec kilka map dedykowanych pod motocykl.
sprzedac dolozyc te 6tys i kupic cos mocnieszego, chyba ze ma sie kase i lubi sie bawic
|
|
Powrót do góry |
|
|
juby
Moderator
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Skierniewice Płeć:
|
Wysłany: Śro 20:02, 04 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
mam w domu kontakt do gościa który zajmuje sie tuningiem z z1000 wyciągnął podobno 200km. ale zabawa zaczyna sie od 6000zł i końca ceny nie ma jak bym miał kase to bym do niego moto wstawił.
podstawa to kute tłoki, wałki, korbowydy, przeróbka głowicy, zmiany w zapłonie, wydechy, komputer(mapy paliwa) k&n i pare innych dodatków wtedy to zaczyna sie robić fajnie
|
|
Powrót do góry |
|
|
MarcelT800
Stary wyga
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 534
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Płeć:
|
Wysłany: Śro 20:05, 04 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Krótko mówiąc chcesz mocniejszą maszynę zmieniaj na Z1000 lub na ściga.
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Śro 20:07, 04 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
juby napisał: | mam w domu kontakt do gościa który zajmuje sie tuningiem z z1000 wyciągnął podobno 200km. ale zabawa zaczyna sie od 6000zł i końca ceny nie ma jak bym miał kase to bym do niego moto wstawił.
podstawa to kute tłoki, wałki, korbowydy, przeróbka głowicy, zmiany w zapłonie, wydechy, komputer(mapy paliwa) k&n i pare innych dodatków wtedy to zaczyna sie robić fajnie |
Tylko pamiętajmy,że nie modyfikuje sie również zawieszenie i hamulce,a nie jak większość w skuterach,że "stjuningowane" pięćdziesiątki walą ponad pakę,ale hamują...,co tam kto by hamował...,nie hamuja wcale.
|
|
Powrót do góry |
|
|
czester
Stary wyga
Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 651
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Danzing Płeć:
|
Wysłany: Śro 20:09, 04 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
panie kup se R1 albo Haje i będziesz miał Power
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wąski
Zetofil
Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 1190
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków/Dębica Płeć:
|
Wysłany: Pią 11:54, 06 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
No i wszystko jasne. Chcesz mocy to musisz władować dużo kasy, juby dobrze prawi.
A jak chcesz zyskać parę koni i kulturę pracy silnika to wydech, filtr powietrza, mapa pod wydech. Mi w ten sposób ze 128 na 140 kuni wskoczyło.
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Pią 21:21, 06 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Wąski napisał: | No i wszystko jasne. Chcesz mocy to musisz władować dużo kasy, juby dobrze prawi.
A jak chcesz zyskać parę koni i kulturę pracy silnika to wydech, filtr powietrza, mapa pod wydech. Mi w ten sposób ze 128 na 140 kuni wskoczyło. |
Ale to chyba wynik na wale,nie na kole?!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wąski
Zetofil
Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 1190
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków/Dębica Płeć:
|
Wysłany: Sob 22:26, 07 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Zmierzone na hamowni, więc teoretycznie na kole, ale wydaje mi się że jest w to zaaplikowany jakiś algorytm od mierzenia strat więc przybliżona moc na wale podejrzewam. Z1000 2003-2006 ma moc silnika rzędu 127-128 koni. Już w to nie wierzę żebym miał 140 na kole. W specyfikacji podają moc na wale. Jak się mylę to mnie poprawcie.
Ostatnio zmieniony przez Wąski dnia Sob 22:27, 07 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Śro 8:17, 23 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
W sumie już mnie nić nie zdziwi,ostatnio na Z-locie w pamiętnej,kolega AnuhZ1000 pokazał mi wydruk z hamowni i powiem Wam,że wyszło 144KM i ok 100Nm,wynik z "niedzieli na BP".
Oczywiście pełen układ Akrapa 4w1 do tego PC.......,zatem można
|
|
Powrót do góry |
|
|
irkus92
Świeżak
Dołączył: 03 Lis 2011
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tymbark Płeć:
|
Wysłany: Śro 10:18, 23 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Mi powiedzieli że komp w z750 07-12r jest nie remapowalny... Zmieniłem wydech i dołożyłem K&N i powiem że nie jestem w stanie określic różnicy ale silnik chodzi bardziej nierówno zwłaszcza przy delikatnym dodawaniu gazu... i zaczyna mnie to wkurzać...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cerb
Stwórca
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława Płeć:
|
Wysłany: Śro 14:36, 23 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
@Mihoo
Ciekawi mnie jaki wplyw na moc jego Zeta ma zmiana zebatek, gdzies na forum byl juz poruszany ten temat ale chyba nic z niego nie wynikło. Tak na logike to zebatki nie powinny w ogole wplywac na moc ale z drugiej strony czy wydech +PCIII podnioslby moc o 17 KM?
@irkus92
Starsze GSXRy (np. moj z 2002) szarpia na niskich obrotach, odczuwa sie to jakby reka delikatnie odkrecala i przymykala manetke, ale akurat w GSXR lekarstwem na te "bolaczke" jest zmiana wydechu na przelotowy. U ciebie musi byc cos nie tak, sproboj zalozyc stary filtr powietrza i zobacz czy cos sie poprawi.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|