Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojk2
Znajomy
Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrołęka Płeć:
|
Wysłany: Nie 18:28, 06 Gru 2015 Temat postu: podwyższenie przodu |
|
|
Witam co myślicie o podwyższeniu lag na przodzie, zawsze zjeżdżam jajami na bak co mnie denerwuje znacząco. Tak myślałem o wydłużeniu lag tak ok 2cm i w tedy zmieniła by się pozycja za kierownicą na wygodniejszą tylko jest pytanie co z trakcją jak moto będzie się zachowywał na zakrętach, wiem że połowa stwierdzi iż to głupi pomysł ale ciekamy moim zdaniem.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
fincher
Dołączył: 29 Lis 2015
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków + Bełchatów Płeć:
|
Wysłany: Nie 18:43, 06 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Jedyne co można zrobić by nie popsuć prowadzenia to zmienić kanapę.
Są firmy które profesjonalnie się tym zajmują, naprawdę różnica jest wielka. Druga sprawa to pozycja na motocyklu, klejnoty rodowe w odległości pięści od baku i cały czas trzymasz się kolanami baku.
|
|
Powrót do góry |
|
|
wojk2
Znajomy
Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrołęka Płeć:
|
Wysłany: Nie 18:51, 06 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
kanape mam już zrobioną ale jak się jedzie dziennie np.500km to te trzymanie kolanami męczy za bardzo. Zastanawia mnie też smok olejowy czy po takiej modzie będzie dalej dobrze zanurzony w oliwie
Ostatnio zmieniony przez wojk2 dnia Nie 18:56, 06 Gru 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
SEPKOSKY
Znajomy
Dołączył: 07 Wrz 2010
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Pon 1:28, 07 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
OMFG!
|
|
Powrót do góry |
|
|
kjezz
Z-zlot friend
Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaworzno Płeć:
|
Wysłany: Pon 7:04, 07 Gru 2015 Temat postu: Re: podwyższenie przodu |
|
|
wojk2 napisał: | Witam co myślicie o podwyższeniu lag na przodzie, zawsze zjeżdżam jajami na bak co mnie denerwuje znacząco. Tak myślałem o wydłużeniu lag tak ok 2cm i w tedy zmieniła by się pozycja za kierownicą na wygodniejszą tylko jest pytanie co z trakcją jak moto będzie się zachowywał na zakrętach, wiem że połowa stwierdzi iż to głupi pomysł ale ciekamy moim zdaniem. |
Zmieniając długość lag zepsujesz całą geometrię moto. Zainwestuj w stompgrip-y ,a kolana i " wydmuszki" odpoczną
|
|
Powrót do góry |
|
|
fincher
Dołączył: 29 Lis 2015
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków + Bełchatów Płeć:
|
Wysłany: Pon 19:26, 07 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Przedłużanie lag to najgorszy pomysł jaki tylko istnieje, nie wiem nawet w jaki sposób chciałbyś tego dokonać??
Może podmiana na dłuższe od innego moto by coś pomogła, ale wtedy zapewne prowadzenie ulegnie pogorszeniu.
Chociaż słyszałem opinie że w Z750 przed 07 roku można bez straty właściwości jezdnych zamontować lagi z 1000.
|
|
Powrót do góry |
|
|
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Śro 18:09, 09 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
najlepiej jest dźwignąć cały przód do góry jak się jedzie
do zeta mozna wszystko zaadoptować ... a co bedzie jak kierownik stwierdzi że to jednak nie to ??
Proponuje rozważyć zmianę moto ,skoro jest to uciążliwe.
|
|
Powrót do góry |
|
|
wojk2
Znajomy
Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrołęka Płeć:
|
Wysłany: Śro 18:57, 09 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
koszt tej przeróbki byłby nie wielki i zawsze mozna powrócic do orginału, myslałem nad dorobieniem korków do lag o wysokości 2cm u tokarza. Wymiana tech wchodzi w gre tylko szkoda mi mojej zetki dobrze doposarzona i bez awaryjna a za S dużo nie wezmę, następca to b1250 lub vstorm-1000 jak by dobrze poszło.
Ostatnio zmieniony przez wojk2 dnia Śro 18:59, 09 Gru 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
fincher
Dołączył: 29 Lis 2015
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków + Bełchatów Płeć:
|
Wysłany: Śro 20:58, 09 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
zdajesz sobie sprawe z tego, jak bardzo ryzykujesz?
Lagi to jednak dość ważny element i sztukowanie go nie wróży nic dobrego.
Albo kompletna wymiana na dłuższe, albo nic innego
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cerb
Stwórca
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława Płeć:
|
Wysłany: Śro 22:02, 09 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
To jak narzekasz na Zeta to dobrze, ze nie miales do czynienia z Hondą VTR1000F, tam właściwie wysiadywałeś jaja non stop;).
|
|
Powrót do góry |
|
|
wojk2
Znajomy
Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrołęka Płeć:
|
Wysłany: Pią 13:06, 11 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Mam jeszcze jedno pytanie czy ktoś już podwyższał kierownice, bo tam chyba nie będą pasować standardowe elementy.
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Pią 17:32, 11 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
W jakim sensie - wymiana riserów?
|
|
Powrót do góry |
|
|
wojk2
Znajomy
Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrołęka Płeć:
|
Wysłany: Pią 18:18, 11 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
O coś takiego:
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Nie 13:34, 13 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
No to są tzw risery!
Tylko nie przeginaj zbytnio z wysokością,bo linek nie starczy.
|
|
Powrót do góry |
|
|
wojk2
Znajomy
Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrołęka Płeć:
|
Wysłany: Nie 13:39, 13 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
no tak ale oryginalne mocowanie kiery jest pod skosem i pewnie tylko pilnik pomoże w dopasowaniu
|
|
Powrót do góry |
|
|
|