Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kjezz
Z-zlot friend
Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaworzno Płeć:
|
Wysłany: Pią 18:48, 29 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Wyśmienicie
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
kjezz
Z-zlot friend
Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaworzno Płeć:
|
Wysłany: Nie 6:05, 15 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Nowa Zima, Nowy rozdział
Historia Choroby:
Wszystko jak Dawniej +
oraz jedyny rozwiązany problem :
Dawca :zx10r 2008
oraz mały wgląd na projekt przyszłości :
Cdn.....
Ostatnio zmieniony przez kjezz dnia Nie 6:07, 15 Lis 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Nie 16:19, 15 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Dzieje się....
|
|
Powrót do góry |
|
|
kjezz
Z-zlot friend
Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaworzno Płeć:
|
Wysłany: Pią 14:20, 04 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Stary Rok pomału się kończy ! Najwyższy czas zakończyć pierwszy etap prac zimowych . Zamiana felgi 5,5" na 6" z zx10r jest nieco trudniejsza niż się może wydawać . Występują 3 zasadnicze problemy :
1. Inne fi ośki /zx10r-20mm/ , /z1000 - 25mm/
mamy dwie możliwości adaptacji - adaptacja do osi zx10r lub do osi z1000
Ja wybrałem wersję nr 2 !!!
2. Wymiana tulejki dystansowej przedniej zębatki na dłuższą - od z1000
3. przeróbka zabieraka .
A więc po kolei :
Pomiar :
Toczenie nowych dystansów i przetaczanie zabieraka :
I największa wku....wa :
Niestety musi nastąpić bardziej inwazyjne ściąganie tulejki . Kawasaki przewidziało pasowanie bardzo ciasne i tak właśnie wygląda demontaż
[ całe szczęście udany ] .
Teraz to już z górki
Nowy zestaw napędowy Sunstar + MegaHiperSuperGit w postaci niezniszczalnego łańcucha DID
No i zapomniałem Pilot Road 4 GT :
A całość wyszlawłaśnie tak :
Przy okazji pełen serwis zacisku hamulcowego tył .
Mały wgląd na to co będzie się działo w przyszłym roku :
cdn........
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Pią 18:57, 04 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
No Kjezzu,nie myślałeś kiedykolwiek by zająć się customingiem?!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Perła
Stary wyga
Dołączył: 21 Sty 2014
Posty: 542
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: CZE-WA - okolice Płeć:
|
Wysłany: Pią 19:21, 04 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Jest Kozak... Już nie mogę się doczekać jakiejś foty w pełnej krasie
|
|
Powrót do góry |
|
|
kjezz
Z-zlot friend
Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaworzno Płeć:
|
Wysłany: Nie 18:35, 17 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Noworoczne Wybudzenie i tak :
Jak zakończyłem ostatni wpis tj. regulacja siły dobicia na ladze lewej jest zrealizowana. Po rozmowie z Mariuszem i Wąskim zmiany w przednim zawieszeniu wymusiły użycia oleju o nieco innej charakterystyce .Wybór padł na 7,5W Motula
Laga przed wymianą:
oraz po :
Przyszedł mi także pomysł na uchwyt do nawigacji , ponieważ chińskie "gównolity" nie wytrzymują dłużej jak 1,5 sezonu
Bazą została głowica fotograficzna nieco zmodyfikowana , a uchwyt aluminiowy jest w standardzie GOPRO
Tym samym jest uniwersalny do navi. lub kamerki .
Pozostało tylko stare etui / jeszcze chwilę posłuży /
W sprawach modyfikacji tej zimy to chyba już wszystko , pozostały tylko sprawy eksploatacyjne czyli oleje , płyny i inne duperele .
Testy drogowe na wiosnę
Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
kjezz
Z-zlot friend
Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaworzno Płeć:
|
Wysłany: Czw 16:02, 04 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
No cóż , zima jeszcze się nie skończyła, dużo wolnego czasu postanowiłem jeszcze powrócić do nieskończonego tematu sprzed 2 lat :
[link widoczny dla zalogowanych]
Graty zakupione:
[link widoczny dla zalogowanych]
z niecierpliwością czekam na dostawę
cdn...
|
|
Powrót do góry |
|
|
4lehandro
Stary wyga
Dołączył: 16 Maj 2015
Posty: 616
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódzkie Płeć:
|
Wysłany: Czw 21:08, 04 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Daj znać jak Pilot Roady się sprawują bo kupiłem takie same i nie ma nigdzie żadnej pożytecznej informacji o nich.
|
|
Powrót do góry |
|
|
kjezz
Z-zlot friend
Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaworzno Płeć:
|
Wysłany: Pią 6:57, 12 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Wszystkie "graty" przybyły !
Czas na montaż :
1. za wzorzec do pomiaru długości linki posłużył chiński siłowniczek sprzęgła zakupiony jakiś czas temu w celach poznawczych
2. Pompa sprzęgłowa z GTR 1400 średnica tłoczka 19mm, pasuje do całokształtu , jest identyczna jak pompa hamulcowa , przewód LML o długości 955 mm + końcówki skrętne o kącie 30 stopni :
Całość po montażu wygląda tak :
I krótki filmik z działania sprzęgła :
[link widoczny dla zalogowanych]
Podsumowanie :
Na rynku jest kilku producentów układów hydraulicznych sprzęgła np.
Magura , PBR lecz wszyscy oferują kompletne zestawy pompa + siłownik co
nie pozwala to na własną konfigurację układu sprzęgłowego .
Niestety koszty zakupu takiego zestawu są spore
Co do pracy sprzęgła : wyczucie bardzo dobre , siła potrzebna do wysprzęglania mniejsza ok. 15-20% no i moim zdaniem "zajebiście" to wygląda . Jeżeli zastosowana by została pompa 17mm to sprzęgło można by obsłużyć 1 paluszkiem .
|
|
Powrót do góry |
|
|
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Pią 19:43, 12 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
i taka już do mnie leci , po ostatnim incydencie z zerwaną linką sprzęgła wrzuce se hydraulike
|
|
Powrót do góry |
|
|
k4lina
Z-zlot friend
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 624
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Nie 12:39, 21 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Kjezz ile ten mod cię wyszedł ( pompa, siłownik, przewód ) i czy można założyć bardziej filigranowy zbiorniczek w miejsce tego wiadra oryginalnego ???
|
|
Powrót do góry |
|
|
kjezz
Z-zlot friend
Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaworzno Płeć:
|
Wysłany: Nie 19:23, 21 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
"Dziadzia" więc tak : siłownik z przesyłką 111 $ , przewód 110 zł , pompa jakieś 350 zl . Pompę możesz dać jaką chcesz od 17mm-19mm średnicy tłoczka . Frando też ma fajne pompki do tego siłownika , ale możesz dać każdą inną byle by na DOT 4 .
|
|
Powrót do góry |
|
|
k4lina
Z-zlot friend
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 624
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Nie 19:52, 21 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
to sobie skromnie policzyłem jakieś 900 pln........cholera może nazbieram, ale pewnie na Z-locie szybciej zobaczę jak to działa, zwłaszcza na krótkich klamkach mnie interesuje bo na lince pracują chujowo ciężko.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Madras
Z-zlot friend
Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 1540
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Głogów Płeć:
|
Wysłany: Nie 21:07, 21 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Krótka klamka + hydrauliczne sprzęgło=
|
|
Powrót do góry |
|
|
|