Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kjezz
Z-zlot friend
Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaworzno Płeć:
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
4lehandro
Stary wyga
Dołączył: 16 Maj 2015
Posty: 616
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódzkie Płeć:
|
Wysłany: Pon 9:02, 22 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
A to dobre jest:)
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Pon 21:44, 22 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Chłopaki,jak to się ma do zmiany biegów bez sprzęgła - potrzebny ów zabieg?!
(nie licząc startu i takich tam...)
|
|
Powrót do góry |
|
|
k4lina
Z-zlot friend
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 624
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Śro 21:15, 24 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
kjezu zbieram siano, filmik mnie przekonał wiesz lewą mało freda marszczę to jest nie wyrobiona i z krótka klamką też mam problem po kilku wciśnięciach
|
|
Powrót do góry |
|
|
kjezz
Z-zlot friend
Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaworzno Płeć:
|
Wysłany: Pią 18:53, 26 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
"kjezu zbieram siano, filmik mnie przekonał"
I tego się trzymaj
|
|
Powrót do góry |
|
|
Madras
Z-zlot friend
Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 1540
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Głogów Płeć:
|
Wysłany: Pią 18:57, 26 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
k4lina kupuj i zakładaj , będzie Pan zadowolony u mnie sprzęgło jednym paluszkiem się obsługuje
|
|
Powrót do góry |
|
|
kjezz
Z-zlot friend
Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaworzno Płeć:
|
Wysłany: Pon 8:29, 07 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
W sobotę pierwsza jazda na przegląd . Wrażenia :
Praca sprzęgła super , wyczucie znakomite znacznie lepsze niż na lince . przerzucanie biegów przy leciutkim muśnięciu klamki czy to w górę czy to w dół Co do większej oponki na razie nie jestem w stanie dokładnie określić - jazda trochę zachowawcza , asfalt niepewny / przy "pierdolnięciu mocy" były uślizgi / ale linia jazdy zachowana
Idzie Wiosna Trzeba Za.........
Ostatnio zmieniony przez kjezz dnia Pon 8:30, 07 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
kjezz
Z-zlot friend
Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaworzno Płeć:
|
Wysłany: Czw 2:34, 14 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
Witam ponownie po czasowej nieobecności na forum
Jako ,że nie lubię się nudzić więc postanowiłem coś tam "pomodzić"
Pozazdrościłem nowszym Zetom zawiasu przód i lepszych hebli.
Temat znany od lat - zawias z zx6r lecz w moim hybrydowym wydaniu
Więc samo przełożenie przedniego zawieszenia z kawy zx6r jest proste,ale
denerwowały by mnie lagi wystające 20 parę milimetrów nad górną półkę
dlatego postanowiłem temu zaradzić nie tracąc na komforcie zawieszenia w pełni regulowanego.
Po długich "dedukcjach,obdukcjach itp...." wybór padł na lagi z Z1000
/2010-2013/oraz zx6r /2007-2008/.Same lagi z Z1000 /3 edycja / są ciut za długie w porównaniu do lag pierwszego zeta oraz mają mocowanie koła na oś
fi 20 !Chcąc zachować odpowiednią długość i średnicę ośki zastosowałem "kopyto" z zx6- strzał w 10 !!! -długość i średnica zachowane
Zaciski radialne zx6r nissin
Niezbędny jest także przedni błotnik z zx6r /2005-2008/ pasuje również z 10
oraz dłuższy przewód hamulcowy od pompy o 25mm
A teraz foty:
Dawca i biorca
Pełen serwis zacisków :
Wynik ostateczny:
"niech moc będzie z wami"
cdn.... może
|
|
Powrót do góry |
|
|
Fazzie
Administrator
Dołączył: 17 Sty 2015
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław, Polska Płeć:
|
Wysłany: Pon 6:18, 18 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
No i pieknie! Widze, ze juz przetarles szlaki, wiec mam pytanie na czasie, ktore mnie meczy. Wsadzilem do Zeta pompe radialna z Z1000 i do kompletu chcialbym wsadzic zaciski radialne. Jak rozumiem (bo podejrzewam, ze polift podobnie) moge wsadzic "kopyta" z ZX6R do tego Nissiny i jazda? Z tego co sie orientowalem, srednice sa te same, wlasnie dlugosci sa rozne. Chociaz Ty i tak nie masz oryginalnych lag ze swojego zeta.
|
|
Powrót do góry |
|
|
kjezz
Z-zlot friend
Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaworzno Płeć:
|
Wysłany: Wto 18:29, 19 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
Fazzi Więc tak :
1.Lagi Zx6r - oś koła fi 25 - twój polift fi 20 -tu zonk!
3.zostały mi kopytka z Z1000 3-edycja tutaj fi ośki 20 już lepiej ,pasują zaciski z tego modelu , nie wiem jak z wymiarami kopyt - to trzeba obadać organoleptycznie
3. zostały mi wszystkie graty po swapie - lagi,zaciski,ośka,błotnik oraz przewód
Hel
4.Lagi z 1 Zeta też można unowocześnić w regulację odbicia i zaciski radialne lecz wszystko z ośką fi 25
|
|
Powrót do góry |
|
|
Fazzie
Administrator
Dołączył: 17 Sty 2015
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław, Polska Płeć:
|
Wysłany: Śro 6:13, 20 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
Juz wszystko wiem... Chyba.
Dzieki za odpowiedz. Bedziemy gadac przy najblizszej mozliwej okazji
|
|
Powrót do góry |
|
|
|