Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Sob 18:22, 31 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
no czaszka ładnie zrobiona
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
MarcelT800
Stary wyga
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 534
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Płeć:
|
Wysłany: Nie 11:24, 01 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Piękna czacha
Ostatnio zmieniony przez MarcelT800 dnia Nie 11:25, 01 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6235
Przeczytał: 93 tematy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Nie 14:38, 01 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Teraz wygląda jak od tysiąca
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Flaming
Zetofil
Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 1624
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Sob 11:40, 07 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Kijez nie lece z Tobą w tym roku na Jasną Górę bo się gdzieś rozpierdziele będę się oglądał za Twoją zetką A tak na serio to bardzo bardzo bardzo mi się podoba twoja modyfikacja
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kjezz
Z-zlot friend
Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaworzno Płeć:
|
Wysłany: Nie 8:43, 08 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
"Flaming " będziesz mógł zostać drugim Beta Testerem
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kjezz
Z-zlot friend
Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaworzno Płeć:
|
Wysłany: Nie 14:35, 04 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Jako , że nastały zimne wieczory i "człek" się nudzi czas na następne zmiany.
Oto Winowajca :
Po małej przygodzie :
Narządy do transplantacji dostarczone :
Pomalutku zaczynamy Leczenie
Nie ma jak ewolucja
|
|
Powrót do góry |
|
 |
MarcelT800
Stary wyga
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 534
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Płeć:
|
Wysłany: Nie 15:55, 04 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Silnik od z1000 wow to będzie petarda
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6235
Przeczytał: 93 tematy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Nie 19:16, 04 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Czekam na dalszy ciąg wydarzeń z Twojego garażu/warsztatu.
A tak z ciekawości,komputer od tysiaka dostałeś w komplecie?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kjezz
Z-zlot friend
Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaworzno Płeć:
|
Wysłany: Nie 21:04, 04 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Niestety nie
|
|
Powrót do góry |
|
 |
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Pon 16:15, 05 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Krzyś czekam na dalsze relacje, w next sezonie trzeba to koniecznie sprawdzić na hamowni
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kjezz
Z-zlot friend
Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaworzno Płeć:
|
Wysłany: Śro 5:37, 07 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Pytanko - czy czujnik położenia wału do 1000 jest taki sam jak w 750N , oraz "głupie" pytanie - czy uszczelkę pod cylindrem można wykorzystać po raz drugi ? Z racji tego , że nie miałem do czynienia z montażem 4 "garów"?// zakładanie bloku cylindrów na tłoki //, jaki jest stopień trudności , na co zwracać uwagę , może jakiś mały instruktaż
Ostatnio zmieniony przez kjezz dnia Śro 5:40, 07 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Śro 7:44, 07 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
kjezz napisał: | Pytanko - czy czujnik położenia wału do 1000 jest taki sam jak w 750N , oraz "głupie" pytanie - czy uszczelkę pod cylindrem można wykorzystać po raz drugi ? Z racji tego , że nie miałem do czynienia z montażem 4 "garów"?// zakładanie bloku cylindrów na tłoki //, jaki jest stopień trudności , na co zwracać uwagę , może jakiś mały instruktaż  |
czujnik powinien być taki sam ale głowy nie dam bo nie pamiętam,
a wykorzystać po raz drugi uszczelke ,mnie się tak udało w starej XJ, w ramach cięcia kosztów do dziś jeździ , jeśli dobrze ściągnąłeś starą ,nie podgiąłeś ,załamałeś to można spróbować,
wczoraj wertowałem serwisówki i zachodnie fora odnośnie modyfikacji silników z zeta, do mnie już idą kolektor z wydechem , kompletna głowica z podwójnymi sprężynami ,wałkami od zx9r E,lekki koło , oraz PCV , zastanawiam się jeszcze nad zmianą przepustnic od zx10r 06-07 r. mają większą średnicę ,całość mam zamiar przez zimę zmodyfikować i właśnie dobrze jest wykorzystać ECU od 750 dlatego że ma limiter chyba na 12700 rpm, w twoim przypadku silnik będzie normalnie pracował ale powinieneś mieć troszkę mocniejszy dół dlatego że jest inaczej mapowany.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
waski-11
Stary wyga
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Śro 9:01, 07 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
wszystkie Krzyśki to fajne chłopaki
avator a jak planujesz rozwiązać sterowanie górnymi przepustnicami?
pójdą w odstawkę?
kjezz ja jednak pokusił bym się o zastosowanie nowej uszczelki przy takich zmianach nie ma co oszczędzać XJ to trochę inna konstrukcja
Ostatnio zmieniony przez waski-11 dnia Śro 9:04, 07 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kjezz
Z-zlot friend
Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaworzno Płeć:
|
Wysłany: Śro 9:59, 07 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
A montaż tłoków - przy pomocy opasek na pierścienie ?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
waski-11
Stary wyga
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Śro 10:40, 07 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
kjezz napisał: | A montaż tłoków - przy pomocy opasek na pierścienie ? |
chyba nie rozumię jeś chodzi o umieszczenie tłoków w cylindrach służy do tego jedna opaska zaciskana na pierścieniach przykładasz do cylindrów narządź jest wyprofilowany (zaostrzony) że po zaciśnięciu pierścieni wsuwasz w tuleje
Ostatnio zmieniony przez waski-11 dnia Śro 10:49, 07 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|