Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fazzie
Administrator
Dołączył: 17 Sty 2015
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław, Polska Płeć:
|
Wysłany: Wto 8:59, 10 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Tez zamierzam nabyc przewody oplocie Hel`a na przod i tyl i stad pytanie. Czy zmieniacie seryjny uklad O, ktory jest bynajmniej w Z750 na uklad F czy zostajecie przy seryjnym O, podobno rzadko stosowanym?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Wto 9:19, 10 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Jak wszystkim wiadomo nie od dziś,na tego typu rozterki zawsze znajda się (co najmniej) dwa fronty ludków,którzy będą mieć zgoła odmienne zdanie i tak:
-system "O" jest zastosowaniem prawidłowym,ponieważ pompa hamulcowa jest zbyt mało wydajna by zastosować inny układ
-nie ma to najmniejszego znaczenia jaki system przewodów zastosujesz.
Niemniej moim zdaniem śmiało można zastosować do małego Zeta system "F",ponieważ odczuwalnie zwiększa siłę hamowania i poprawić dozowalność,przy czym aby tak się stało należy sumiennie zadbać o całość układu hamulcowego,którym nie tylko są linki.
|
|
Powrót do góry |
|
|
PriQso
Bywalec
Dołączył: 27 Paź 2014
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bieszczady Płeć:
|
Wysłany: Wto 20:13, 10 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Hello
Mam takie pytanko, planuje założyć stalowy oplot do swojej kawy lecz mam abs.
Oplot zwykły różni sie jakos z oplotem do abs? Czy moge brać normalny i bedzie grać i burczyc xd?
Pozderki
|
|
Powrót do góry |
|
|
DanielZ750
Dołączył: 07 Lut 2015
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsk Podlaski Płeć:
|
Wysłany: Śro 22:40, 11 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Jaki płyn hamulcowy polecicie do kawy bez ABS w stalowym oplocie?
|
|
Powrót do góry |
|
|
skvrnsk
Bywalec
Dołączył: 29 Maj 2015
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Śro 23:40, 11 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Ja zalewałem Motula DOT4 oraz RBF600 i nie było różnicy.
A jeśli różnica była... to musiałbym mieć na drugie Valentino i jeździć tylko na torze, żeby ją poczuć.
|
|
Powrót do góry |
|
|
woyyytek
Świeżak
Dołączył: 19 Cze 2014
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opolskie Płeć:
|
Wysłany: Czw 10:29, 12 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Każdy jeden będzie dobry byle był to ten co producent przewiduje. Jak ma być DOT4 to ma być DOT4 a nie np DOT5 czy5.1.
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Sob 14:54, 14 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Dokładnie,zresztą masz na zbiorniczku wyrównawczym zapis - jeśli nie jaki akcesoryjny!
|
|
Powrót do góry |
|
|
|