Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
OxBown
Bywalec
Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pon 20:31, 28 Lis 2011 Temat postu: pytanie!!!?? |
|
|
mam pytanie bo przez zime chce sobie odpicowac i przemalowac motocykl. natomiast zastanawia mnie jedna rzecz, czy jak proszkowo pomaluje golenie (upside down rocznik 2007) to czy spowrotem je jakos elegancko wepchne czy bedzie juz tam strasznie ciasno, zastanawiam sie czy da sie na tych przerwach troche to rozszezyc na chwile
a wogole do malowania ida kola i wachacz na czerwono a golenie chche na zloto, reszta motocykla na bialo z czerwonymi wstawkami i troche okleiny di-noc
Ostatnio zmieniony przez OxBown dnia Pon 20:33, 28 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
irkus92
Świeżak
Dołączył: 03 Lis 2011
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tymbark Płeć:
|
Wysłany: Pon 20:36, 28 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Witaj
Tez właśnie planuje pomalowac lagi na złoto + zaciski ham...
Powiedzieli mi za wyciągniecie lagów, rozebranie do malowania, potem nowe uszczelniacze+olej i ponowne poskładanie za 150zł.... a gdzie malowanie...
Też sie głowie czy jak bedą wkładac pomalowane czy nie porysują itp....
|
|
Powrót do góry |
|
 |
OxBown
Bywalec
Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pon 20:41, 28 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
no wlasnie mnie zastanawia czy jak w te przerwy w polkach cos wcisne zeby to troche porozwierac nawet 1mm chyba bedzie ratowac. ja sie postaram samemu lagi rozebrac przeciez po cos ten manual jest i skrzynka narzedzi;D
150+uszczelniacze+olej;D
ja mysle ze kola wachacz i golenie to za malowanie skasuja mnie na 400-500zl + lozyska + uszczelniacze + olej + zakladanie gum spowrotem czyli jakis 1000zl i wygnanie z domu przez zone;D
Ostatnio zmieniony przez OxBown dnia Pon 20:44, 28 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kjezz
Z-zlot friend
Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaworzno Płeć:
|
Wysłany: Pon 21:11, 28 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Nie proponuję Ci proszku na golenie , warstwa wcale nie jest taka cienka . Pokrycie goleni dokonuje się jak się nie mylę metodą galwanizacji . Resztę możesz w proszku .
Ale cena za usługę kosmiczna /malowanie/. niestety ceny łożysk nie należą do najniższych mówimy o dobrych łożyskach a nie made in china .
|
|
Powrót do góry |
|
 |
filipek
Stary wyga
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 928
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław Płeć:
|
Wysłany: Pon 21:25, 28 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Golenie przedniego zawieszenia to wg mne najlepiej dać do anodowania. Znajomy ma parę bajerów anodowanych na złoto i bardzo chwali. Sam się zastanawiam żeby swoje upsy dać do odświerzenia bo troche rys mają
|
|
Powrót do góry |
|
 |
OxBown
Bywalec
Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pon 21:35, 28 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
a gdzie ja znajde taki zaklad do galwnizacji i ciekawe jakie to sa koszty???
a to mam jeszce jedno pytanie. jak oczyscic z czarnego malowanie te lagi zeby byly ladne sreble albo kolor aluminium blyszczacy tylko zeby to sie jakos nie utlenialo
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez OxBown dnia Pon 23:25, 28 Lis 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
OxBown
Bywalec
Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Wto 9:51, 29 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
No dobra przez noc myslalem i zrobie tak ze do wysokosci pulki smigne proszkowa a miedzy obkleje jakas okleina
|
|
Powrót do góry |
|
 |
OxBown
Bywalec
Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
Powrót do góry |
|
 |
czester
Stary wyga
Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 651
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Danzing Płeć:
|
Wysłany: Pon 21:47, 05 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
właśnie masz rację ale wydaje mi się że anodowane na złoto będą wyglądały o wiele lepiej
|
|
Powrót do góry |
|
 |
OxBown
Bywalec
Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Wto 10:48, 06 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Niby ladniej ale gdzies wyczytalem ze podczas tych obrobek chemicznych itp potrafi sie zmienic o jakies microcos tam rozmiar gniaz i moze cieknac olej przez uszczelniacze
|
|
Powrót do góry |
|
 |
wiz
Znajomy
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Wto 11:03, 06 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Dodatkowo przed anodowaniem musisz zdjac stara warstwe. Jedyne odstepstwo od tego jest wtedy kiedy masz korpusy zawiasu w surowym aluminium. Jesli jednak (a zakladam ze tak masz) sa one jakiegos koloru (pewnie czarne) to najpierw musisz usunac czarna powloke poprzez wytrawienie a dopiero potem mozesz nakladac nowa. Co do pomyslu anodowania zeby usunac rysy. Tutaj tez niestety kiepkie wiesci bo i w tym przypadku trzeba najpierw usunac cala stara wastwe. Odczas wytrawiania miejsca porysowane (gdzie warstwy juz nie ma) wytrawia sie szybciej i bedziesz mial piekne wzery. Przerabialem temat i niestety nie jest tak rozowo. Gniazda uszczelniacy akurat mozna zabezpieczyc, ale zeby to ladnie wyszlo korpusy musza byc w idealnym stanie.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|