Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tony984
Bywalec
Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Wto 17:58, 19 Lut 2013 Temat postu: wahacz z750r w "zwykłej" z750 |
|
|
Jak w temacie da rade - bezboleśnie - zrobić taką podmiankę? No i druga kwestia - czy warto?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
MarcelT800
Stary wyga
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 534
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Płeć:
|
Wysłany: Wto 18:40, 19 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Myślę że da radę bez problemu, cały wahacz + amor z mocowaniem od 750 R.
|
|
Powrót do góry |
|
|
tony984
Bywalec
Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Wto 19:21, 19 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Mam do kupienia całość za 450 zł. Chodzi mi to mocno po głowie, bo w mojej ocenie wahacz to najbrzydsza część zeta. Zastanawiam się tylko czy np. zaciski będą pasowały (ich umiejscowienie) itp. wertuje katalogi części kawy i w sumie kilka part-numbers się różni
|
|
Powrót do góry |
|
|
MarcelT800
Stary wyga
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 534
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Płeć:
|
Wysłany: Wto 19:59, 19 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Ogółem takiej przeróbki u nas nie było na forum.
Będzie ciężko doradzić.
Koszty na pewno wzrosną chyba że amor ma wszystko (dystanse tuleje śruby całe mocowanie tylnego koła)
Ostatnio zmieniony przez MarcelT800 dnia Wto 20:02, 19 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
tony984
Bywalec
Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Wto 20:10, 19 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Wg informacji od sprzedającego "cena z kpl wszystkich śrub,tulei wahacza oraz osłoną,kpl gotowy do motażu". Hehe - będę pierwszy w związku
z tym zdam relacje. Albo będzie git albo zostanę z wahaczem or R-ki:)
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Wto 20:21, 19 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Napisz do Kjezzza,on podpowie Ci co i jak.
|
|
Powrót do góry |
|
|
tony984
Bywalec
Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Wto 21:13, 19 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Mihoo dzięki za cynę - napiszę, ale i tak już pozamiatane tzn. zakup zrobiony, więc swap musi dojść do skutku
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Wto 22:03, 19 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Ok,czekamy na rozwój sytuacji.
|
|
Powrót do góry |
|
|
kjezz
Z-zlot friend
Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaworzno Płeć:
|
Wysłany: Pią 6:51, 22 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
tony984 napisał: | Jak w temacie da rade - bezboleśnie - zrobić taką podmiankę? No i druga kwestia - czy warto? |
Na pewno da radę , nie mniej musisz dokonać pomiarów !!! Chyba ,że chcesz mieć dwuślada
pierwsza rzecz na którą musisz zwrócić uwagę to szerokość wahacza w jego środkowej części / czy felga którą posiadasz tam wejdzie + jarzmo zacisku + dystanse / co do hamulca to zawsze można adoptować np. z Z pierwsze tłoczenie , druga sprawa to liniowość amortyzatora czy zegra się mocowanie na ramie i na wahaczu ? Ośka wahacza raczej ta sama i fi ośki tylnej takie same . Nic nie możesz robić na "oko" lepiej 100 razy pomierzyć niż raz " zdu....yć " W tej chwili dopadły mnie "korzonki" ale jak skończę zastrzyki to wrzucę zdięcie do mojej wydumki do robienia pomiarów wahacza poza moto . Powodzenia i nie zrażaj się trudnościami moim zdaniem WARTO
|
|
Powrót do góry |
|
|
tony984
Bywalec
Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Nie 14:06, 24 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Dzięki za info i rady. Znalazłem fajną stronkę z katalogami części [link widoczny dla zalogowanych] . Wynika z nich, że tył praktycznie jest taki sam (te same numery części). Zupełnie inna historia z przodem, bo zmienili felgę (np. inny numer ośki). Przy okazji można rozwiać wątpliwości dot. przekładki czachy:).
|
|
Powrót do góry |
|
|
RasAlGhul
Zetofil
Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 1437
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Banino Płeć:
|
Wysłany: Pon 1:40, 25 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Jak się zabierzesz za przekładkę to daj znać jak poszło. Seryjny wahacz to tragedia, a ten z R daje już jakieś pole do popisu przy regulacjach, więc za 400+ PLN wrto pogrzebać jeśli nie ma większych komplikacji
|
|
Powrót do góry |
|
|
tony984
Bywalec
Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Śro 21:44, 06 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Części przyszły
czekam teraz na "2x chain adjuster" z centrali w Holandii, bo od mojej zetki nie pasi:/
|
|
Powrót do góry |
|
|
tecmax
Moderator
Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 1020
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Sochaczew Płeć:
|
Wysłany: Śro 21:55, 06 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
nie wiem czy to ma znaczenie ale u mnie w Rce spręzyna jest czerwona a zbiornik czarny.
|
|
Powrót do góry |
|
|
tony984
Bywalec
Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Śro 22:25, 06 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Złoto jest w 2011 dopuszczalne [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] (klik na fotkę)
Może później dawali taką konfigurację kolorów? Jaki rocznik twojej R-ki ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
GRUBY
Z-zlot friend
Dołączył: 21 Lip 2011
Posty: 1369
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: W-WA Płeć:
|
Wysłany: Śro 22:30, 06 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
tecmax napisał: | nie wiem czy to ma znaczenie ale u mnie w Rce spręzyna jest czerwona a zbiornik czarny. |
znowu Cię oszukali..???
|
|
Powrót do góry |
|
|
|