Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
wydech LeoVince POMOCY

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Tuning / Akcesoria - Z750/R/S/Z800/Z900
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
martek




Dołączył: 27 Mar 2013
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: lodz

PostWysłany: Pon 19:19, 15 Kwi 2013    Temat postu: wydech LeoVince POMOCY
witam wszystkich.

wymienilem tlumik w moim z750 na LeoVince evo II i mam problem z wyciagnieciem DB killera, odkrecilem srobke i probowalem wyciagnac ale ani drgnie Sad
czy mozecie pomoc?? Confused
zastanawiam sie czy lepiej na zimnym czy rozgrzanym czy to nie ma zaczenia... Confused Confused Confused Confused Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora
avator
Administrator



Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:39, 15 Kwi 2013    Temat postu:
kiedyś na zlocie też wyciągałem DB kilera naszego kolegi
łatwo nie było, ale poszło , jedna rada
jak nie idzie "weź większy młotek" Very Happy
a tak serio to podeślij fotke to sie zobaczy .
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tecmax
Moderator



Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 1020
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Sochaczew
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:46, 15 Kwi 2013    Temat postu:
w serwisie jak mi montowali mojego akrapa to chyba z 15min sie meczyliśmy żeby wyciągnąc DB. Wydech jeszcze nie był zamontowany na motocyklu. I od tego czasu DB znalazł miejsce pod siedzeniem kierowcy i nigdy nie smierdział spalinami Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
RasAlGhul
Zetofil



Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 1437
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Banino
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:04, 15 Kwi 2013    Temat postu:
użyj siły, moj też był na siłe wcisniety
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gajes




Dołączył: 18 Lip 2013
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: mława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 10:31, 24 Sie 2013    Temat postu:
u mnie na goracym ciężko wychodzi db killer, na zimnym łatwiej, trzeba go złapać szczypcami, albo dwoma szczypcami i mocno ciągnąć. Tam są takie 4 wypustki i o te wypustki to blokuje. Db killer jest na koncu szerszy i wlasnie musi się przecisnąć przez te 4 wypustki żeby wyszedł. Możliwe że mógł przyrdzewieć. Jeżeli nie idzie wyciągnąć to go wbić do środka i wypadnie z przodu z rury jak się rozłączy tłumik od kolektora. Tłumik należy zdjąć i ten tzw db killer wytrząchnąć z tłumika leo vince.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
totzkep
Zaglądacz



Dołączył: 23 Lut 2013
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Władysławowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 17:42, 24 Sie 2013    Temat postu:
ja zrobiłem ze swoim leo tak,że tą śrubkę odkręciłem. Na łączeniu katalizatora z rura jest taka spręzynka, ją odczepiłem i śrube która trzymała tylny komin. potem lekko puknąłem do środka i DB sam wyleciał. Od przodu jak próbowałem to za cholerę nie chciał, a tu 5 min to zajęło i go nie było.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
axl2
Zaglądacz



Dołączył: 18 Lut 2014
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wodzisław Śląski
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:48, 20 Lut 2014    Temat postu:
Też tak macie przy LEO że na jałowym obroty delikatnie się wahają?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Xanth
Zaglądacz



Dołączył: 10 Cze 2012
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:06, 17 Mar 2014    Temat postu:
axl2 napisał:
Też tak macie przy LEO że na jałowym obroty delikatnie się wahają?

Mam Leo SBK i na jałowym minimalnie (wskazówka tak z pol milimetra góra-dół). Zawory wyregulowane, wtryski czyste Wink

X.


Ostatnio zmieniony przez Xanth dnia Pon 20:06, 17 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zoltaibiza
Zetofil



Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 1407
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łasin / Radziechowy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:10, 17 Mar 2014    Temat postu:
axl2 napisał:
Też tak macie przy LEO że na jałowym obroty delikatnie się wahają?


nie masz exup'u to tak będzie robiło.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GrzegorzR
Zaglądacz



Dołączył: 07 Mar 2014
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warschau
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:01, 17 Mar 2014    Temat postu:
ja swój DBkiller wyciągnąłem kombinerkami bez większego problemu mocnym szarpnięciem
Powrót do góry
Zobacz profil autora
waski-11
Stary wyga



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:48, 17 Mar 2014    Temat postu:
zoltaibiza napisał:
axl2 napisał:
Też tak macie przy LEO że na jałowym obroty delikatnie się wahają?


nie masz exup'u to tak będzie robiło.

z kad w kolegi moto miał by się wziąść exup?
zrób synchro tak jak powinno się zrobić po każdej regulacji zaworów i będzie spokój
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Antonioo
Zaglądacz



Dołączył: 27 Maj 2013
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Leszno
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:13, 02 Kwi 2014    Temat postu:
U mnie to samo delikatnie czuć jak by falowały obroty, ale zatkam wydech i chodzi równo silnik. Wydech daje takie złudzenie

Ja również kombinerkami wyciągam DB killera bezproblemu
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Tuning / Akcesoria - Z750/R/S/Z800/Z900 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin