Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kazik
Zaglądacz
Dołączył: 13 Kwi 2012
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biała Podlaska / Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Nie 14:34, 28 Kwi 2013 Temat postu: wymiana amortyzatora tył |
|
|
Mam ochotę wymienić tylny amorek w zecie (rocznik 2005), bo ten który mam jest za miękki dla mnie. Buja czasem przy wyjściu z zakrętów, ogólnie troszkę pływa moto, a mam ustawione wszystko na największą twardość. Wiecie od jakiego moto będzie pasował tylny amorek, który będzie twardszy i będzie miał większą możliwość regulacji? Wrzuciłbym coś twardszego ale nie chciałbym przy tym za wiele przerabiać
P.S. Macie może sprawdzone jakieś progresywne sprężyny na przód w dobrej cenie? Przód też chciałbym troszkę poprawić Jeśli temat przewinął się na forum to przepraszam. Przejrzałem kilka tematów ale nie znalazłem odpowiedzi na swoje pytania.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Nie 21:21, 28 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Poszło PW
|
|
Powrót do góry |
|
|
kazik
Zaglądacz
Dołączył: 13 Kwi 2012
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biała Podlaska / Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Pon 0:01, 29 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
PMka odebrana, dotyczy jednak sprężyn na przód. Ma ktoś jakieś doświadczenia z tylnym amorkiem? Z 636 albo Z1000 nie da się przełożyć bez większych modyfikacji?
|
|
Powrót do góry |
|
|
RasAlGhul
Zetofil
Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 1437
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Banino Płeć:
|
Wysłany: Pon 23:25, 29 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Ulaa chyba miała akcesoryjny amor, ale to raczej gruba kasiora. Poza tym sam wahacz nie jest specjalnie sztywny. Poza tym, pływanie jest spowodowane rowniez przez przód, a tam nie masz dużego pola do popisu
|
|
Powrót do góry |
|
|
kjezz
Z-zlot friend
Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaworzno Płeć:
|
Wysłany: Wto 18:52, 30 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Możesz dać od Z 1000 /2003-2006/ bez przeróbek . wahacz pójdzie niżej o ok. 20 mm czyli podwyższysz tył
Ostatnio zmieniony przez kjezz dnia Wto 18:53, 30 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
misssza
Aktywny
Dołączył: 07 Cze 2012
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Wto 20:15, 30 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Kompletnie bez przerobek? fajna opcja by dla mnie byla. A jak z twardoscia w tysiacu?
|
|
Powrót do góry |
|
|
kjezz
Z-zlot friend
Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaworzno Płeć:
|
Wysłany: Śro 5:25, 01 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Jest ciut twardszy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MarcinZ750
Dołączył: 27 Kwi 2013
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: Śro 12:35, 01 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
jest jedno rozwiazanie... wolniej jezdzic
|
|
Powrót do góry |
|
|
kazik
Zaglądacz
Dołączył: 13 Kwi 2012
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biała Podlaska / Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Śro 18:28, 01 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Jeśli zdecyduje się na poprawę zawieszenia to na przód myślę, że pójdą progresywne sprężyny i twardy olej. Nawet przy maksymalnie skręconym amorku z Z1000 tył w górę pójdzie? Próbował ktoś amorek na tył z 636 wsadzić?
|
|
Powrót do góry |
|
|
waski-11
Stary wyga
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Śro 20:40, 01 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
kazik masz 750 z pierwszego tłoczenia?
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Śro 20:53, 01 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
waski-11 napisał: | kazik masz 750 z pierwszego tłoczenia? |
Info masz w pierwszym poście (2005r.)
|
|
Powrót do góry |
|
|
waski-11
Stary wyga
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Śro 20:58, 01 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
mihoo napisał: | waski-11 napisał: | kazik masz 750 z pierwszego tłoczenia? |
Info masz w pierwszym poście (2005r.) |
próbuje ogarnąć problem, rocznik widziałem zapewne chodzi o małego?
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Śro 21:07, 01 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
waski-11 napisał: | mihoo napisał: | waski-11 napisał: | kazik masz 750 z pierwszego tłoczenia? |
Info masz w pierwszym poście (2005r.) |
próbuje ogarnąć problem, rocznik widziałem zapewne chodzi o małego? |
Dokładnie
|
|
Powrót do góry |
|
|
waski-11
Stary wyga
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Śro 21:24, 01 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
kazik napisał: | Jeśli zdecyduje się na poprawę zawieszenia to na przód myślę, że pójdą progresywne sprężyny i twardy olej. Nawet przy maksymalnie skręconym amorku z Z1000 tył w górę pójdzie? Próbował ktoś amorek na tył z 636 wsadzić? |
jeżeli chodzi o amor z 636 05-06 taką modyfikacje zrobił Krzychu i moto poszło o 2 cm do dołu problem rozwiązały pałki z innego moto
u Ciebie rozwiązaniem jest zaadoptować amor z Z1000 03-06 wysokość się nie zmieni zwykły serwis sprawdzenie ciśnienia ew dobicie oczyszczonym Azotem 120kg wagi kierowcy i dalej daje radę
jeżeli chodzi o przedni zawias to masz trochę kupe
widzę że masz zacięcie sprężyny to jakieś 380 zł china zapodawał do siebie na przód w Z1000 03-06 ja bym Ci radził zaadoptowanie bebechóe ze sportowego motocykla i ustawieniu pod siebie
z własnego doświadczenia omijam gęstsze oleje (15W)
|
|
Powrót do góry |
|
|
|