Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Wymiana zębatek
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Tuning / Akcesoria - Z750/R/S/Z800/Z900
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
13b
Stary wyga



Dołączył: 02 Sie 2009
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wolin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:19, 18 Sty 2011    Temat postu:
i to dobry klucz, bo ja dwa ukręciłem. wreszcie porządny pożyczyłem od znajomego z warsztatu i poszło...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mariusz
Stary wyga



Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 21:05, 18 Sty 2011    Temat postu:
13b napisał:
i to dobry klucz, bo ja dwa ukręciłem.


Też miałem wrażenie jakby fabrycznie zębatkę dokręcali zbyt mocno Shocked Nową wystarczy dokręcić momentem 125 Nm.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lonnet
Znajomy



Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tychy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 16:53, 18 Cze 2011    Temat postu:
hmmm.... ciakwy temat coś jak OC kompa ... Smile musze się douczyć, z tego co zrozumiałem w oparciu o kalkulator wynika że zebatke na przodzie powinno się zwiąkszać a na tyle zmniejszać (jeśli mówimy o zwiększaniu Vmax). Ciekawi mnie jak się zmieni charakterystyka przyśpieszeń i o ile? Musi spaść, tyle tylko czy ten spadek będzie zauważalny.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:35, 19 Cze 2011    Temat postu:
Rozumiem,że chcesz mieć muła ze startu,częściej używać tzw.pół-sprzęgła przy ruszaniu;ale żeby miał większego V-maxa (z górki).....,
to tak ja by dokładać biegi do auta,które nie ma tyle mocy by się więcej rozbujać..........
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wąski
Zetofil



Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 1190
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków/Dębica
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:43, 19 Cze 2011    Temat postu:
Jest taki moment podczas przyspieszen ze kiedy osiagasz jakas predkosc dziala tak olbrzymi opór powietrza że motocykl zaczyna jechac praktycznie nonstop w uślizgu. Jest to tez jeden z powodów przekłaman licznika w stosunku do odczytu z gps. Możliwe ze zwiekszy Ci sie predkosc ale nawet nie wiem czy to bedzie 10kmh. Jesli chodzi o zmiane przełożen w druga strone żeby zwiekszyć moc na kole i przyspieszenie to to potrafie zrozumiec. Ale dla Vmaxu dla mnie bez sensu szczegołnie ze za dlugo tez na Zecie nie pojedziesz na full speed bo chce łeb urwać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
franek
Znajomy



Dołączył: 13 Paź 2010
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hajnówka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 13:02, 01 Lip 2011    Temat postu:
Witam czy zmieniał ktoś z was samą tylną zębatkę na 45 zębów, bo zastanawiam się czy łańcucha starczy??? Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Edi
Zaglądacz



Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 13:39, 01 Lip 2011    Temat postu:
Wąski napisał:
Jest taki moment podczas przyspieszen ze kiedy osiagasz jakas predkosc dziala tak olbrzymi opór powietrza że motocykl zaczyna jechac praktycznie nonstop w uślizgu. Jest to tez jeden z powodów przekłaman licznika w stosunku do odczytu z gps. Możliwe ze zwiekszy Ci sie predkosc ale nawet nie wiem czy to bedzie 10kmh. Jesli chodzi o zmiane przełożen w druga strone żeby zwiekszyć moc na kole i przyspieszenie to to potrafie zrozumiec. Ale dla Vmaxu dla mnie bez sensu szczegołnie ze za dlugo tez na Zecie nie pojedziesz na full speed bo chce łeb urwać.


Od trzeciego biegu w górę, jadąc prosto, możesz złapać uślizg, ale na lodzie..Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 22:12, 02 Lip 2011    Temat postu:
franek napisał:
Witam czy zmieniał ktoś z was samą tylną zębatkę na 45 zębów, bo zastanawiam się czy łańcucha starczy??? Sad



Jeżeli zostawiasz zdawczą na 15 zębów,to na tył wrzucisz max 45;
natomiast jeśli zdejmiesz z przodu jednego (14),to na tył wejdzie "patelnia" na 46 ząbków.

Pozdro i miłej zabawy Wink


Ostatnio zmieniony przez mihoo dnia Sob 22:12, 02 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
franek
Znajomy



Dołączył: 13 Paź 2010
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hajnówka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 22:45, 02 Lip 2011    Temat postu:
Przód zostaje dzięki za podpowiedźSmile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Tuning / Akcesoria - Z750/R/S/Z800/Z900 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin