Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Voltron
Znajomy
Dołączył: 11 Lis 2015
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
Wysłany: Sob 16:22, 03 Wrz 2016 Temat postu: Wyrzucenie pierwszych przepustnic - z750s |
|
|
Witam,
Nie znalazłem zbyt wielu informacji na ten temat. Chciałbym się zapytać, czy w zecie I gen są dwie przepustnice oraz czy ktoś próbował wyrzucić jedne? Co to da? Lepszy dół? Jak to się odbija na spalaniu i czy trzeba potem robić synchronizacje przepustnic?
Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
szakalo
Znajomy
Dołączył: 12 Maj 2014
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Płeć:
|
Wysłany: Sob 17:34, 03 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Są podwójne, wywalać śmiało dzisiaj to zrobiłem u siebie, polecam. Spalania jeszcze nie sprawdzałem ale kto by się tym przejmował synchro zawsze warto sprawdzić ale po wyjęciu przepustnic nie zauważyłem dużych anomalii. U mnie w galerii jest foto relacja
Ostatnio zmieniony przez szakalo dnia Sob 20:39, 03 Wrz 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Voltron
Znajomy
Dołączył: 11 Lis 2015
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
Wysłany: Nie 21:51, 04 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Popatrzę, pomyślę. Jak będzie czas to może się tym zajme. Dużo wykrecania jest żeby wyciągnąć przepustnice?
Dół się poprawił, a co z resztą obrotów? A jakie jest wogole zadanie tych podwójnych przepustnic?
Ostatnio zmieniony przez Voltron dnia Nie 21:55, 04 Wrz 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Voltron
Znajomy
Dołączył: 11 Lis 2015
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
Wysłany: Czw 22:33, 19 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
znalazlem pewien artykuł, wynika z niego, ze trzeba zmienić mapy w moto po usunięciu przepustnic ponieważ stosunek A/F ulega zmianie na dużą niekorzyść
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
 |
xi0nc
Zaglądacz
Dołączył: 28 Sty 2014
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pią 5:36, 20 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
To, że zmienia się afr to logiczne. Nagle silnik dostaje więcej powietrza. Soalanie z technicznego punktu widzenia nie powinno ulec zmianie, bo dawka paliwa sama się nie zmieni.
Kwestia w tym o ile zmieni się temperatura spalania takiej mieszanki. Sądzę jednak, że nie na tyle żeby stopić tłoki albo wypalić zawory
Dla sprawdzenia można założyć sobie zegar EGT i sprawdzić max temperaturę przed i po zdjęciu.
Podany test dotyczy silnika 1,4 i faktycznie przyrost w niskim zakresie jest ogromy. W zecie będzie sporo mniejszy.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Voltron
Znajomy
Dołączył: 11 Lis 2015
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
Wysłany: Pią 11:42, 20 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
W zecie powiniem byc proporcjonalny w stosunku do 14. Co nie zmienia faktu, ze chyba jednak dla spokoju ducha wolalbym PCIII połączyc z wyrzuceniem przepustnic zamiast tylko przepustnice.
Na innym zagranicznym forum tez znalazlem hamowanie zx10r 04r, to niewiele to dalo, 5 koni i tylko u szczytu mocy, dolny zakres zostal bez zmian.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Pią 16:20, 20 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
Voltron napisał: |
Na innym zagranicznym forum tez znalazlem hamowanie zx10r 04r, to niewiele to dalo, 5 koni i tylko u szczytu mocy, dolny zakres zostal bez zmian. |
z exup-em czy bez ?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Voltron
Znajomy
Dołączył: 11 Lis 2015
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
Wysłany: Pią 16:33, 20 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
tutaj są odpowiedzi
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|