Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Regulacja zaworów
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Zrób to sam
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mariusz
Stary wyga



Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 15:17, 06 Gru 2009    Temat postu:
Gunter, gratulacje! Cały czas w Ciebie wierzyłem.

Jacek, nie obawiaj się, to nie jest takie straszne, a satysfakcja z samodzielnie wykonanej naprawy jest ogromna.

Służę pomocą gdybyście czegoś potrzebowali.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Nie 17:17, 06 Gru 2009    Temat postu:
Cześć Mariusz. Nie będę ryzykował zdrowia mojej maszyny. Co innego, wymienić klocki, olej lub podciągnąć łańcuch. Zawory to poważna sprawa a w dodatku trzeba mieć te płytki na ewentualną wymianę. Jeśli pozwolisz to zapiszę się do Ciebie na przegląd po 36000.
Pozdrawiam
Jacek
Powrót do góry
adam 36




Dołączył: 03 Lut 2010
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 11:43, 25 Lut 2010    Temat postu:
gunter napisał:
No i stało się. Po wcześniejszym uzbrojeniu się we wszystkie potrzebne narzędzia i przyrządy...dostałem się do płytek pod szklankami Shocked wtrące, że nigdy wcześniej tego nie robiłem Shocked Rolling Eyes Shocked Po pomiarach (mam nadzieje że właściwych) okazało się, że wszystkie luzy na zaworach wydechowych są niewłaściwe. Serwisówka mówi 0,22-0,31...przy czym u mnie było 0,05-0,18. Wskazywałoby na to, że wszystkie były popodwieszane. Shocked Może dlatego paliła troszke gorzej bez gazu jak była gorąca. Co do luzów na ssących to wszystkie prawie ok z tym że, luzy na 3 zaworach były o jedna setną poniżej dopuszczalnej wartości. Serwis mówi 0,15-0,24...u mnie było 0,14-0,17 troszke na granicy ale z uwagi, że zawory ssące nie nagrzewaja się tak bardzo jak wydechowe...postanowiłem więc zmienić 3 ssące i wszystkie 8 płytki na wydechu. Czekam aktualnie na przesyłke z właściwymi płytkami. Taka mała rada...jeśli ktoś zamierza sam spróbować to koniecznie niech sie zaopatrzy w mikrometr...wartości płytek są nie do odczytania. Myślicie,że jeszcze odpali??? Bu bu ...szloch Confused


jestem akurat tez w trakcie regulacji zaworów mam przejechane 21 tyś km po sprawdzeni wszystkich wyszło jedynie ze 2 wydechowe na 4 cylindrze mają 0,21 i 0,18~0,19 poza tym reszta wszystkie w normie i po przeczytaniu jakie ty miałes wartosci np 0,05 na wydechu to zastanawiam sie czy do dalej rozkopywac i wymieniac te dwa czy poskładac i jeszcze poczekac
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Flaming
Zetofil



Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 1624
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 15:43, 25 Lut 2010    Temat postu:
adam 36 napisał:
jestem akurat tez w trakcie regulacji zaworów mam przejechane 21 tyś km po sprawdzeni wszystkich wyszło jedynie ze 2 wydechowe na 4 cylindrze mają 0,21 i 0,18~0,19 poza tym reszta wszystkie w normie i po przeczytaniu jakie ty miałes wartosci np 0,05 na wydechu to zastanawiam sie czy do dalej rozkopywac i wymieniac te dwa czy poskładac i jeszcze poczekac

wydaje mi się że jak już rozkręciłeś to wszystko to zrób to do końca Smile po co później drugi raz znowu to rozkręcać Razz



GANDI !! gdzie regulowałeś zawory? I jaki jest tego koszt? Mam już prawie 30 000 km i przydałoby się to zrobić Smile


Ostatnio zmieniony przez Flaming dnia Czw 15:44, 25 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gandi
Stary wyga



Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 675
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 16:23, 25 Lut 2010    Temat postu:
Ja to robiłem w moich rejonach - w Bielsku, teraz nie mogę sobie przypomnieć nazwy serwisu (jak chcesz to poszukam), polecali ich ludzie z forum śląskich motocyklistów. Poszukaj na tamtym forum, na pewno w Twojej okolicy też jest jakiś dobry serwis, tylko że pewnie kolejki teraz na wiosnę będą.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Flaming
Zetofil



Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 1624
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 16:32, 25 Lut 2010    Temat postu:
nie chce robić reklamy ale słyszałem że bardzo dobry mechanik motocyklowy to Olek nazwa warsztatu to "Olek Motocykle" myślę żeby tam oddać do kardiologa ale on ma tam zawsze full i najbliższe terminy to trzeba czekać ok dwóch miesięcy Sad napiszę dziś na FŚM zobaczymy co mi chłopaki poleca w moich stronach Smile a jaki może być tego koszt?? 100zł 200zł orientujecie się? Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adam 36




Dołączył: 03 Lut 2010
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 17:34, 25 Lut 2010    Temat postu:
Flaming napisał:
nie chce robić reklamy ale słyszałem że bardzo dobry mechanik motocyklowy to Olek nazwa warsztatu to "Olek Motocykle" myślę żeby tam oddać do kardiologa ale on ma tam zawsze full i najbliższe terminy to trzeba czekać ok dwóch miesięcy Sad napiszę dziś na FŚM zobaczymy co mi chłopaki poleca w moich stronach Smile a jaki może być tego koszt?? 100zł 200zł orientujecie się? Smile
w Rybniku koszt około 250 zł i ale nie wiem czy sama robocizna czy razem z płytkami [link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Flaming
Zetofil



Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 1624
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:17, 25 Lut 2010    Temat postu:
dzięki Adam ale poczekam troszę ponieważ najpierw musi wpłynąć jakaś kasiora na konto Wink no i ciekawe kogo mi polecą na FŚM Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adam 36




Dołączył: 03 Lut 2010
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 13:28, 23 Sty 2011    Temat postu:
własnie sie bawie zaworami i widze ze nawet na kieliszkach zaworowych jest róznica nawet do 0,04 mm tak ze mozna oprócz płytkami i nimi regulować . najwazniejsze czas i cierpliwosc i jest ok
Powrót do góry
Zobacz profil autora
franek
Znajomy



Dołączył: 13 Paź 2010
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hajnówka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 15:46, 24 Paź 2011    Temat postu:
Witam dolazłem dziś do zaworów i niemiła niespodzianka każdy zawór do regulacji. Trzy płytki uda się podmienić z innych miejsc. Ode mnie duży minus dla kawy myślałem że wyleczyli już kawy z tego.
W suzuki gs500 w sumie jest 4 zawory ale po 15 tys. wymieniłem jedną płytkę. Przegląd zaworów co 6 tys. A w kawie mam przejechane 20 tys. porażka Sad Nie wiecie może czy płytki w zetce hartowane są na wskroś czy powierzchniowo ? bo jak coś to rzucę je na magnesówkę Very Happy


Ostatnio zmieniony przez franek dnia Pon 16:23, 24 Paź 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
OxBown
Bywalec



Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:06, 26 Paź 2011    Temat postu:
pomiar:
http://www.youtube.com/user/wedginator#p/u/12/dMSJriAucTo

regulacja:
czesc 1
http://www.youtube.com/watch?v=Ugk1trA9UXA&feature=related
czesc 2
http://www.youtube.com/watch?annotation_id=annotation_706885&src_vid=Ugk1trA9UXA&v=D7AoAwjzTzM&feature=iv
czesc 3
http://www.youtube.com/watch?feature=iv&src_vid=D7AoAwjzTzM&annotation_id=annotation_866529&v=GVBBpo0hgZw

tabele z wymiarami w manualu (po takim tutorialu to nawet malpa da rade;D)

milego ogladania;) z tego co widze to typ cala kawe na czesci rozbiera i pokazuje co i jak;D


Ostatnio zmieniony przez OxBown dnia Śro 20:25, 26 Paź 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
franek
Znajomy



Dołączył: 13 Paź 2010
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hajnówka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 8:40, 27 Paź 2011    Temat postu:
Regulacja to nie problem. Płytki są drogie!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
juby
Moderator



Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Skierniewice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:23, 09 Sty 2012    Temat postu:
Sprawdzone wszystkie dolotowe są w normie Smile jest fajnie Smile gorzej w wylotowymi wszystkie są podwieszone najwięjsza szczelina 0,20 najmniejsza 0,14 Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora
avator
Administrator



Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:27, 09 Sty 2012    Temat postu:
juby możesz podać przy jakim przebiegu silnika robisz regulacje?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
juby
Moderator



Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Skierniewice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:49, 09 Sty 2012    Temat postu:
jak złoże i przekręcę kluczyk to podam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Zrób to sam Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 2 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin