Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Regulacja zaworów
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Zrób to sam
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:58, 09 Sty 2012    Temat postu:
Niebawem też mnie czeka.............regulacja zaworów. Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 22:24, 09 Sty 2012    Temat postu:
nie no podziwiam was Smile glownie za odwage Razz o pomylke napwenie nie trudno przy tym a droga ona napewno moze kosztowac Smile
Powrót do góry
juby
Moderator



Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Skierniewice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 23:20, 09 Sty 2012    Temat postu:
prostsze niż by sie mogło wydawać Smile przebieg 20148km. Smile ale nie da rady podmienić żadnej płytki Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora
franek
Znajomy



Dołączył: 13 Paź 2010
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hajnówka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 11:55, 10 Sty 2012    Temat postu:
juby napisał:
prostsze niż by sie mogło wydawać Smile przebieg 20148km. Smile ale nie da rady podmienić żadnej płytki Sad



A dużo do regulacji tak pytam z ciekawości ? U mnie po 21 tys. na dobrą sprawę musiałem wszystkie regulować. W sumie kilka mogłem zostawić ale były już na granicy prawidłowego luzu Shocked


Ostatnio zmieniony przez franek dnia Wto 11:55, 10 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
avator
Administrator



Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 15:25, 10 Sty 2012    Temat postu:
juby napisał:
przebieg 20148km. Smile ale nie da rady podmienić żadnej płytki Sad
u mnie było podobnie prawie wszystkie miały 3.00mm, wydechy wszystkie zacieśnione, ssące górna granica luzu, robota łatwa i przyjemna Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
juby
Moderator



Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Skierniewice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 15:35, 10 Sty 2012    Temat postu:
u mnie wymieniam 8szt. wydechowych ssące zostają bo są oki
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Śro 12:58, 11 Sty 2012    Temat postu:
Witam.
W moim, przy pierwszej regulacji tylko jedna płytka została wymieniona ale po 50 000 prawie wszystkie!.
Pozdrawiam
Jacek
Powrót do góry
juby
Moderator



Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Skierniewice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 14:30, 11 Sty 2012    Temat postu:
Więc wiele pytan bylo o koszty:
200zł uszczelka pog pokrywe zaworów (Serwis Kawasaki)
24złx4 uszczeli gniazd świec zapłonowych (Serwis Kawasaki)
sylikon 76zł (kupilem duży firmowy sylikon w Ciśnieniowym pojemniku normalny sylikon to koszt około 10zł)
płytki zaworowe 12,5zł sztuka (Olek motocykle)
mikrometr 40zł (allegro)
50złx4 świece zaplonowe (warto odrazu je wymienić później nie będzie jak)
no i do tego czas poświecony
Rozebranie moto 2,5godziny
Pomiary, łuzów potem płytek 1,5godziny
Wyliczenie nowych płytek (niby wystarczy spojrzeć w tabele serwisową ale ja to jeszcze korygowałem poniewaz tabela z serwisóki ma duże progi błedu) 0,5godziny
składanie + pomiary kontrolne 3godziny

ps. jesli ktoś ma porządną sufmiarkę elektroniczną z skalą do 0,01 nie konieczny mu bedzie mikrometr sprawdzałem jedno urządzenie pomiarowe drugim i na moich płytkach i na szczelinomierzu wyniki oba były identyczne żadko był bład o 0,01 ale rzadko a taki bład jest tu dopuszczalny.

Czas poswiecony do wszystkiego przy piwku i chipsach do tego jeszcze cudna herbatka od mojej Miłej i kanapeczki, bezcenne doświadczenie zdobyte podczas owych prac więc jestem zadowolony Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tony984
Bywalec



Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:59, 20 Sty 2012    Temat postu:
juby masz może nr katalogowy tych uszczelek gniazd?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 8:49, 02 Mar 2012    Temat postu:
Jak pisałem,tak zrobiłem:regulacja zaworów mały Zet z 2004, przy przebiegu:30169km.
Do wymiany 4 wydechowe i 2 ssące,udało się pozamieniać miejscami ssące i 2 wydechowe,więc pozostaje zakup tylko dwóch płytek.
Ciekawym faktem jest,że różnice były niewielkie.

Czas pracy ok 5h.

Przy okazji będę robił synchro i wrzucę nowe irydowe świeczki Smile

Trochę się obawiałem (pierwszy raz w Zecie),ale po tutorialu guntera,to bułka z masłem Very Happy dlatego szczerze polecam wszystkim nie do końca zdecydowanym Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_Z750_
Gość






PostWysłany: Pią 10:24, 02 Mar 2012    Temat postu:
Panowie, a przy 10000 km jest wogole sens robic regulacje ?
Powrót do góry
avator
Administrator



Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 15:51, 02 Mar 2012    Temat postu:
chyba nie, ale jak nie masz co robić, nudzi ci się to w ramach treningu mozna się pobawić i sprawdzić. Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_Z750_
Gość






PostWysłany: Pią 21:41, 02 Mar 2012    Temat postu:
avator napisał:
chyba nie, ale jak nie masz co robić, nudzi ci się to w ramach treningu mozna się pobawić i sprawdzić. Smile


pytam bo musze wymienic uszczelke to od razu zrobiloby sie ale chyba jednak nie ma sensu, i tak sie wyglupilem juz ze swiecami...
Powrót do góry
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:01, 02 Mar 2012    Temat postu:
_Z750_ napisał:
Panowie, a przy 10000 km jest wogole sens robic regulacje ?



Według serwisówki należałoby tam zajrzeć dopiero po 24000km,ale pomierzyć możesz.Swoją drogą ciekawe jakie będziesz miał wartości Surprised
Powrót do góry
Zobacz profil autora
juby
Moderator



Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Skierniewice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 14:42, 03 Mar 2012    Temat postu:
jak sie dostajesz do uszczelki to sprawdzenie luzów zajmie ci około 3 minuty wiec poprostu to zrób.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Zrób to sam Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 3 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin