Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Pon 21:58, 09 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Niebawem też mnie czeka.............regulacja zaworów.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 22:24, 09 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
nie no podziwiam was glownie za odwage o pomylke napwenie nie trudno przy tym a droga ona napewno moze kosztowac
|
|
Powrót do góry |
|
|
juby
Moderator
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Skierniewice Płeć:
|
Wysłany: Pon 23:20, 09 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
prostsze niż by sie mogło wydawać przebieg 20148km. ale nie da rady podmienić żadnej płytki
|
|
Powrót do góry |
|
|
franek
Znajomy
Dołączył: 13 Paź 2010
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hajnówka Płeć:
|
Wysłany: Wto 11:55, 10 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
juby napisał: | prostsze niż by sie mogło wydawać przebieg 20148km. ale nie da rady podmienić żadnej płytki |
A dużo do regulacji tak pytam z ciekawości ? U mnie po 21 tys. na dobrą sprawę musiałem wszystkie regulować. W sumie kilka mogłem zostawić ale były już na granicy prawidłowego luzu
Ostatnio zmieniony przez franek dnia Wto 11:55, 10 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Wto 15:25, 10 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
juby napisał: | przebieg 20148km. ale nie da rady podmienić żadnej płytki | u mnie było podobnie prawie wszystkie miały 3.00mm, wydechy wszystkie zacieśnione, ssące górna granica luzu, robota łatwa i przyjemna
|
|
Powrót do góry |
|
|
juby
Moderator
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Skierniewice Płeć:
|
Wysłany: Wto 15:35, 10 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
u mnie wymieniam 8szt. wydechowych ssące zostają bo są oki
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 12:58, 11 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Witam.
W moim, przy pierwszej regulacji tylko jedna płytka została wymieniona ale po 50 000 prawie wszystkie!.
Pozdrawiam
Jacek
|
|
Powrót do góry |
|
|
juby
Moderator
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Skierniewice Płeć:
|
Wysłany: Śro 14:30, 11 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Więc wiele pytan bylo o koszty:
200zł uszczelka pog pokrywe zaworów (Serwis Kawasaki)
24złx4 uszczeli gniazd świec zapłonowych (Serwis Kawasaki)
sylikon 76zł (kupilem duży firmowy sylikon w Ciśnieniowym pojemniku normalny sylikon to koszt około 10zł)
płytki zaworowe 12,5zł sztuka (Olek motocykle)
mikrometr 40zł (allegro)
50złx4 świece zaplonowe (warto odrazu je wymienić później nie będzie jak)
no i do tego czas poświecony
Rozebranie moto 2,5godziny
Pomiary, łuzów potem płytek 1,5godziny
Wyliczenie nowych płytek (niby wystarczy spojrzeć w tabele serwisową ale ja to jeszcze korygowałem poniewaz tabela z serwisóki ma duże progi błedu) 0,5godziny
składanie + pomiary kontrolne 3godziny
ps. jesli ktoś ma porządną sufmiarkę elektroniczną z skalą do 0,01 nie konieczny mu bedzie mikrometr sprawdzałem jedno urządzenie pomiarowe drugim i na moich płytkach i na szczelinomierzu wyniki oba były identyczne żadko był bład o 0,01 ale rzadko a taki bład jest tu dopuszczalny.
Czas poswiecony do wszystkiego przy piwku i chipsach do tego jeszcze cudna herbatka od mojej Miłej i kanapeczki, bezcenne doświadczenie zdobyte podczas owych prac więc jestem zadowolony
|
|
Powrót do góry |
|
|
tony984
Bywalec
Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Pią 20:59, 20 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
juby masz może nr katalogowy tych uszczelek gniazd?
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Pią 8:49, 02 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Jak pisałem,tak zrobiłem:regulacja zaworów mały Zet z 2004, przy przebiegu:30169km.
Do wymiany 4 wydechowe i 2 ssące,udało się pozamieniać miejscami ssące i 2 wydechowe,więc pozostaje zakup tylko dwóch płytek.
Ciekawym faktem jest,że różnice były niewielkie.
Czas pracy ok 5h.
Przy okazji będę robił synchro i wrzucę nowe irydowe świeczki
Trochę się obawiałem (pierwszy raz w Zecie),ale po tutorialu guntera,to bułka z masłem dlatego szczerze polecam wszystkim nie do końca zdecydowanym
|
|
Powrót do góry |
|
|
_Z750_
Gość
|
Wysłany: Pią 10:24, 02 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Panowie, a przy 10000 km jest wogole sens robic regulacje ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Pią 15:51, 02 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
chyba nie, ale jak nie masz co robić, nudzi ci się to w ramach treningu mozna się pobawić i sprawdzić.
|
|
Powrót do góry |
|
|
_Z750_
Gość
|
Wysłany: Pią 21:41, 02 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
avator napisał: | chyba nie, ale jak nie masz co robić, nudzi ci się to w ramach treningu mozna się pobawić i sprawdzić. |
pytam bo musze wymienic uszczelke to od razu zrobiloby sie ale chyba jednak nie ma sensu, i tak sie wyglupilem juz ze swiecami...
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Pią 22:01, 02 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
_Z750_ napisał: | Panowie, a przy 10000 km jest wogole sens robic regulacje ? |
Według serwisówki należałoby tam zajrzeć dopiero po 24000km,ale pomierzyć możesz.Swoją drogą ciekawe jakie będziesz miał wartości
|
|
Powrót do góry |
|
|
juby
Moderator
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Skierniewice Płeć:
|
Wysłany: Sob 14:42, 03 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
jak sie dostajesz do uszczelki to sprawdzenie luzów zajmie ci około 3 minuty wiec poprostu to zrób.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|