Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Regulacja zaworów
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Zrób to sam
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
michalkowal
Znajomy



Dołączył: 02 Cze 2014
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:01, 29 Kwi 2015    Temat postu:
Ok ale juz do wymiany plytek musze je wyciagac tak?bo rozumiem ze szklanki sa pod...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pwL
Aktywny



Dołączył: 26 Lip 2014
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:07, 29 Kwi 2015    Temat postu:
Zadając takie podstawowe pytania odnośnie zaworów, może dla Twojego i Twojej zetki dobra lepiej oddaj moto do jakiegoś mechaniora co ma o tym pojęcie? Bo nie jest to dość banalna sprawa a można tylko sobie bigosu narobić
Powrót do góry
Zobacz profil autora
avator
Administrator



Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 8:31, 30 Kwi 2015    Temat postu:
michalkowal napisał:
Ok ale juz do wymiany plytek musze je wyciagac tak?bo rozumiem ze szklanki sa pod...

płytki sa pod szklankami , wałki trzeba zrzucić i napinacz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
michalkowal
Znajomy



Dołączył: 02 Cze 2014
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 18:07, 30 Kwi 2015    Temat postu:
No i taka odpowiedz mi pasujr,a nie gdybanie lepiej oddaj lepiej nie rob...a kiedy czlowiek ma sie tego nauczyc?skoro ktos sie nauczyl to tez musial miec kiedys ten swoj poerwszy raz.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pwL
Aktywny



Dołączył: 26 Lip 2014
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 19:07, 30 Kwi 2015    Temat postu:
Próbować można czemu nie ale to chyba za poważne rzeczy aby pozwolić sobie na błędy Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
michalkowal
Znajomy



Dołączył: 02 Cze 2014
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 19:46, 30 Kwi 2015    Temat postu:
czy taki mikomierz mi wystarczy czy szczelinomierz tez potrzebuje?
[link widoczny dla zalogowanych]
sam robic tego nei bede, spokojnie Wink mam kolege ktory to juz robil w swoim fireblade wiec wie o co kaman, ale sam tez chce wiedziec dlatego pytam tutaj Smile zeby miec pewnosc co po czym robic i jak.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
posdro600
Zaglądacz



Dołączył: 17 Sty 2015
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:06, 30 Kwi 2015    Temat postu:
Tak.. taki mikrometr sie nada gdyz jest wyskalowany na 0.01 mm.. jesli tylko nie bedzie posiadal zbyt duzego bledu pomiarowego i nauczysz sie go uzywac uzywajac sprzegielka a nie zrywajac sruby to bedzie ok Smile szczelinomierz musisz miec najlepiej z dokladnoscia co 0.01 mm ja uzywamtakiego ktorego zakres jest od 0.01-010 co 1 setke i do tego jeat 0.15 i 0.20.. takim dokladnoe zmierzysz luzy zaworowe.. oczywiscie pamietaj o dobrym ustawieniu znakow na kolach i mierzeniu odpowiednich zaworow..
Powrót do góry
Zobacz profil autora
skvrnsk
Bywalec



Dołączył: 29 Maj 2015
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 10:20, 29 Cze 2015    Temat postu:
Dlaczego w serwisówce stoi 24tys.km dla modeli AU i 42tys.km dla pozostałych?
Czy silniki się czymś różnią?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:23, 29 Cze 2015    Temat postu:
Z racji trudniejszych warunków klimatycznych producent musiał jakoś wyjść z ewentualnych opresji i zastosował częstszy serwis (proste i skuteczne) - zresztą jak zauważysz jest kilka zmian/modyfikacji między modelami.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grisza1991
Świeżak



Dołączył: 22 Paź 2015
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Strasburg
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 7:04, 14 Kwi 2016    Temat postu:
Panowie, zaprowadziłem moto na przegląd przy 18 tyś km... Wg. serwisówki: wymiana oleju, filtra oleju, filtra powietrza, regulacja zaworów no i o tą ostatnią mi chodzi.
Wg. mechanika miałem do wymiany 8 płytek zaworowych - chce ode mnie za płytki u usługę 470 zł. Pytanie czy tyle to kosztuje czy chce mnie wywałować... (robił samą regulację + koszt płytek)?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zoltaibiza
Zetofil



Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 1407
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łasin / Radziechowy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 9:05, 14 Kwi 2016    Temat postu:
Grisza1991 napisał:
Panowie, zaprowadziłem moto na przegląd przy 18 tyś km... Wg. serwisówki: wymiana oleju, filtra oleju, filtra powietrza, regulacja zaworów no i o tą ostatnią mi chodzi.
Wg. mechanika miałem do wymiany 8 płytek zaworowych - chce ode mnie za płytki u usługę 470 zł. Pytanie czy tyle to kosztuje czy chce mnie wywałować... (robił samą regulację + koszt płytek)?


To ciekawe.. ja u siebie mam 36tys. i u mnie nie trzeba bylo robic regulacji zaworow bo byly w normie. Ale wiadomo.. zalezy jak uzytkowane moto.
Tak czy siak mysle ze nie chce duzo. Ponoc te plytki też swoje kosztują.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grisza1991
Świeżak



Dołączył: 22 Paź 2015
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Strasburg
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 9:50, 14 Kwi 2016    Temat postu:
zoltaibiza napisał:
Ponoc te plytki też swoje kosztują.


Dzwoniłem do serwisu Kawasaki w Tarnobrzegu. Koszt regulacji 280 zł + koszt płytek: 10 zł/szt zamienik lub 47 zł/szt oryginał ( Shocked ). W poniedziałek będę u niego po moto i dowiem się za co mnie tyle policzył - może za ekspresową usługę, żaden serwis nie chciał wziąć moto wczesniej jak 2 połowa maja
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zoltaibiza
Zetofil



Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 1407
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łasin / Radziechowy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 10:42, 14 Kwi 2016    Temat postu:
Grisza1991 napisał:
Koszt regulacji 280 zł + koszt płytek: 10 zł/szt zamienik lub 47 zł/szt oryginał ( Shocked )


No yo.. to wszystko wiesz. Do tego szybki serwis no i wychodzi troche PLN'ów Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wojk2
Znajomy



Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrołęka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:32, 14 Kwi 2016    Temat postu:
To chyba miał więcej przejechane jeśli chodzi płytki ją robiłem przy 45tys do wymiany były ze3 tylko
Powrót do góry
Zobacz profil autora
admax




Dołączył: 23 Cze 2015
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Prudnik
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 14:31, 16 Maj 2016    Temat postu:
Pany
Opolskie lub okolice znacie kogos KONKRETNEGO kto sprawdzi/wyreguluje luzy zaworowe w zecie? glownie chodzi mi o to zeby gosc nie robil tego pierwszy raz...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Zrób to sam Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 6 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin